Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej, skrev fel. Jädra Mobil!Sandpapper??
ja, jädra mobil...Åh, fy........
Det var verkligen ingen bra - förmodad - autocorrect......
Jag kan ingenting om hus, men enligt denna amatören så låter avloppsrör från 50 talet som en synonym till att be om problemHelt slut! Men idag har vi kommit fram till nya tankar, det badrum vi hade tänkt öka ut med någon meter kommer att bli fyra gånger fyra meter och kombinerad tvättstuga. Jag tror att det blir kanonbra även om det kommer att bli lite mer rivningsjobb och bygga upp lite nya väggar. Men det måste hur som helst isoleras och det innebär att vi inte behöver engagera oss i att göra ordning tvättstuga i källaren också, utan kan samla kraften på ett rum. Eller ja, hallen kommer även att behövas göras i ordning eftersom vi måste bryta upp golvet för att kunna byta avloppsrören, vilket känns som en rätt genomtänkt idé. Avloppsrör från tidigt 50 tal känns lite riskabelt.
Finns på 1177Katten har tuggat sönder min kallelse till mammografi, jag vill ändå inte gå, men får jag betala en straffavgift om jag inte infinner mig? Eller kan man hitta den på vårdguiden och avboka? Det enda jag vet var att den var från SöS. Fascinerande hur hon verkar ha ett sjätte sinne för att göra konfetti av viktiga papper men inte reklam från Nordax Finans och liknande
Katten har tuggat sönder min kallelse till mammografi, jag vill ändå inte gå, men får jag betala en straffavgift om jag inte infinner mig? Eller kan man hitta den på vårdguiden och avboka? Det enda jag vet var att den var från SöS. Fascinerande hur hon verkar ha ett sjätte sinne för att göra konfetti av viktiga papper men inte reklam från Nordax Finans och liknande
Sambon är beordrad hemarbete i två veckor och nu är även jag beordrad att stanna hemma. Han står i köket och gör storkok och säger att då får vi väl knulla hela veckan så vi har nåt att sysselsätta oss med. Jag sa att då kan vi väl kasta preventivmedlen samtidigt och skaffa en unge som vi kan döpa till Covid.
Igår var det mitt fel att bebisen började grät när vi var hos farmor. Jag tyckte synd om bebisen och gick dit och sa att jag kan ta upp honom (han slutar ofta när man har honom i famnen, de andra åt och jag var klar) men då sa min bonusmamma att ingen rör honom för han måste få ligga där själv. Hans gnyende gick snabbt över till gråt, men nej "han måste få lära sig att trösta sig själv, sitt bara och klappa honom och prata lugnt med honom". Jag gjorde som hon sa och sa demonstrativt "ja, mamma vill att du ligger här och vi får inte ta upp dig så det hjälper inte att du gråter då" och det skulle jag INTE gjort. Hon blev arg och sa att jag inte kan låta honom gråta så. Nähä, men jag fick ju inte ta upp honom???
Gråtandet övergick snabbt i gallskrik och då fick jag nog, sex vuxna människor fullt kompatibla till att ta hand om en bebis fullständigt ignorera barnet! Stackars hjälplösa barn liksom! Tog upp honom i famnen och han slutade gråta direkt, han till och med somnade
Men det var ju mitt fel att han började gråta, jag skulle inte gått och ställt mig bredvid fåtöljen han låg i. Behöver jag ens säga att jag längtar tills på fredag?
Tidigare helger har min bonusmamma kört upp mig tidigt för att vi ska äta gemensam frukost. Vilket vi skulle göra idag också. Nu har hon börjat sova halva dagarna och gud nåde den som väcker henne... så jag väntade mellan 9 och 12 och på att hon skulle gå upp så att vi kunde äta frukost någon gång. Kl 12 gick jag in i deras sovrum och sa "nu äter jag frukost, klockan är 12 och jag har väntat tre timmar"... oj vad arg hon blev. "Men vi ska äta GEMENSAM frukost! Då kan du inte bara gå och äta frukost själv, ha inte så bråttom hela tiden /godisklubba/!!".
Kan det inte bara bli fredag snart?