Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyller i fondansökan med deadline nu i veckan för ena barnets sommarläger. Vi får väl se hur Coronaverkligheten ser ut då helt enkelt, fonden har sin handläggningstid så besked om pengarna kommer inte förrän om ett par månader. Jag är tydlig i ansökan med att situationen kan ändras och vi isåfall självklart avsäger oss/återbetalar pengar, etc etc.
Har du hittat det?
Jag har hittat mina örhängen när jag tappat dom, brukar dock få krypa på golvet med en stark ficklampa och nästintill försöka lägga ögonen direkt mot golvet. Har hittat mina på olika ställen, toaletten, vid sängen, i sängen. Jag tar aldrig av mina och vet att jag hört hur de åkt ur när jag tagit av mig kläderna någon gång, vaknat en gång och saknat ett örhänge.
Peppar peppar ta i trä, nu har jag lagt undan det örhänget jag brukade tappa. Hoppas du hittar ditt.
Det låter så idylliskt ibland när du beskriver livet med dina barn.Två av grannbarnen som bor 1,5 km in på grusvägen från oss kom och knackade på och ville leka. Dom hade gått hela vägen och var minst sagt blöta
Jag och yngsta dottern har bakat kladdkaka så vi ska snart fika lite. Hade tänkt dammtorka på övervåningen men väntar tills barnen lekt klart. Ska se om jag kan så lite mer frön istället. En hel del som ska sås men tror inte jag har nog med jord för allt idag
Det låter så idylliskt ibland när du beskriver livet med dina barn.
Du har gjort vad då, sa du...... ???Tränat höst och rullat ut en rundel.
Är Ipren förbjudet?Trött så in i helvete. Ont i halsen och snörvlig och ont i huvudet - förstår inte riktigt, känner mig extremt usel på morgonen och sedan blir det bättre senare på dagen/kvällen. Det får bli några panadol. Tur att jag 'bunkrade' efter att det blev förbjudet med ipren.
Inte bra för diabetiker och @MJLee är detÄr Ipren förbjudet?
Aha!Inte bra för diabetiker och @MJLee är det
Om du har en nylonstrumpa (strumpbyxor), kan man trä det över dammsugarröret och dammsuga, då ska örhänget fastna i strumpan och ej åka in i dammsugaren. Vet jag fått det tipset så delar vidare.Tyvärr inte gjort, bleh
Aha, blev orolig här me ett tag då jag tar ipren för min nacke just nu.Inte bra för diabetiker och @MJLee är det