Nä.Det syns över Facebook att du är smutsig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä.Det syns över Facebook att du är smutsig?
Haha, jaa.. jag är lite smått road av hysterin. Förstår de som är sjuka eller så men här har vi en människa som bestämt hävdar att hen har Corona och gör flera roliga inlägg om hur det är. Personen har inte tagit prover och symptomen matchar mer en vanlig förkylning.Kan vi inte bara ha en Coronafri zon här?
Är så less på att ALLT ska handla om detta virus
Det kanske muterar och sprids genom skärmar och kontaktledningar snart
Den enda sjukdom som sprids via skärmar är odlingsfeberDet kanske muterar och sprids genom skärmar och kontaktledningar snart
Idag ska jag försöka köpa toapapper. Börjar sina här. Wish me luck förhoppningsvis finns det mat också men det får vi väl seLite sur över att folk köpt så mycket mat att jag knappt hittade något att äta för de närmsta dagarna... Menmen, jag får väl leva på glass, det fanns
Mat finns det nog, i alla fall det mesta. Men toapapper är det rätt stor risk att du kanske inte hittar........Idag ska jag försöka köpa toapapper. Börjar sina här. Wish me luck förhoppningsvis finns det mat också men det får vi väl se
När jag gick naturbruksgymnasium hade vi en husmor som ansåg att man skulle äta det som var äldst först, vettigt i och för sig, men känslan när hela matsalen doftar nybakade kanelbullar och vi fick frystorr sockerkaka. Men sista året fick vi en ny husmor som ansåg att man måste äta när det är nybakat, även om vi även fick tinat bröd andra dagar.Snart blir det frukost... nybakade surdegsbaguetter jag har visserligen några kvar i frysen sedan tidigare men man får alltid ta en nybakad
När jag gick naturbruksgymnasium hade vi en husmor som ansåg att man skulle äta det som var äldst först, vettigt i och för sig, men känslan när hela matsalen doftar nybakade kanelbullar och vi fick frystorr sockerkaka. Men sista året fick vi en ny husmor som ansåg att man måste äta när det är nybakat, även om vi även fick tinat bröd andra dagar.
Ja det kan hända att vi muttrade just det. Sista året var vi väldigt goda vänner med köket, vi fick hämta våra fika korgar där och vi var trevliga och småpratade alltid med kökspersonalen, vilket gav att vi fick en ponny att köra in, och mycket extra fika. Ponnyn hade kört över sina små ägare genom att skrämma dem med att stegra, när vi mest garvade åt honom och fortsatte att ställa krav så skärpte han till sig och blev blev en trevlig körponny.Vilken sadist!