Tack! Än så länge känns det verkligen som vilken förkylning som helstHåller tummarna att det bara är en vanlig förkylning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Än så länge känns det verkligen som vilken förkylning som helstHåller tummarna att det bara är en vanlig förkylning.
Håller ändå tummar och tår, i dessa tider vet man ingenting va de kan vara och dumt å chansa kanske innan man är helt säker.Tack! Än så länge känns det verkligen som vilken förkylning som helst
+1 fast jordnötsringar istället. Sjukt underskattat snacks som man glömmer bort. SÅ GOTT!Dricker vin och äter (åt) popcorn.
Har haft en migrändag. Det började smyga sig på på morgonen så tog en tablett och vilade några timmar, då blev det först värre och sen bättre. På em fick jag känningar på andra sidan huvet så tog en tablett till, tog på mig solglasögon och gjorde ett par snabba ärenden, sen hem igen. Andra tabletten hjälpte snabbare än första.
Nu har jag precis ätit middag och tagit alla mina tillskott.
Telefonen plingade nyss så det är dags att ta kvällsmedicinerna.
Funderar på om det är något att se på tv ikväll, brukar vara rätt trist på lördagar.
Hittar inte …? Vilken kanal?Stjärnornas stjärna börjar ikväll =)
TV 4 kl 20:00 .Hittar inte …? Vilken kanal?
Det blir ju Smartare än en femteklassare kl 20, den får väl duga.
StoicSitter och funderar på vilken bil jag ska köpa, Alt 1 KIA Stoic för 2883:- totalt i månaden eller Alt 2 KIA Ceéd för 3547 totalt månaden.