Ridit båda islandshästarna nu på morgonen. Dom står och äter sin kraft nu, sen ska dom få gå ut igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Virus är skitbra!Äter toast och kall nyponsoppa till frukost Sambon sa igår: Tror du man ska åka och handla lite extra grejer? Mjöl och sånt så man kan göra bröd. Dom säger att det börjar ta slut i affären..
Jag: NEJ!
Sambon:
Så idag har jag snabbinventerat vårt matförråd (dvs skafferiet). Endast baserat på hur många påsar med spanska linser, bönor, fröer, kryddor och annat vi fick av grannarna i somras (som inte har gått åt jättemycket..) skulle jag säga att vi klarar oss minst ett par veckor
Funderar på om jag ska lyssna om Virus på Storytel. Annars blir det HP 6. Behöver gå ut och stapla ved också men. orkar. inte.
Sambon sover, eller går inte upp iaf
Hänger med barnet i köket och försöker få honom att äta liiite frukost innan lördagsgodiset
Jaa jag lyssnade på första säsongen när den kom men sen kom jag av mig..Virus är skitbra!
Upplösningen på Smittad kommer i maj! Det är för övrigt väldigt annorlunda att gå på Skansen efter Virus & Smittad...Jaa jag lyssnade på första säsongen när den kom men sen kom jag av mig..
Just det, Smittad också! Är det den som Sauk läser? Virus är väl den när dom spyr ner sig?Upplösningen på Smittad kommer i maj! Det är för övrigt väldigt annorlunda att gå på Skansen efter Virus & Smittad...
Nä det är spinoffen på Virus! Och ja, det är den med maburgvirusetJust det, Smittad också! Är det den som Sauk läser? Virus är väl den när dom spyr ner sig?
Ah! Det var Svart stjärna jag tänkte på, tror jag. Med Sauk alltså.Nä det är spinoffen på Virus! Och ja, det är den med maburgviruset
Benen fryser jag sällan om. Har både termoridbyxor och ett par fodrade skydd att ha över låren.Termoridbyxor
Och smidiga underställ. Och framförallt FODRADE ridskor. Finns inget värre än att frysa om fötterna !