Tog en litem sovmorgon! Börjar bli dags att laga lite frukost, men vet inte vad jag är sugen på förutom kaffe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du hittat det?Dubbelbugger. Jag har tappat bort ett örhänge var av två par. Varför la jag inte tillbaka dem direkt i lådan när jag tog av mig dem?
Vi får se. Har 3 lite mindre butiker i krokarna här där det igår fanns.Mat finns det nog, i alla fall det mesta. Men toapapper är det rätt stor risk att du kanske inte hittar........
Ja, jag kan för mitt liv inte förstå varför just toapapper skulle vara speciellt utsatt för att bli en bristvara ??Nä. Toapappret var slut. Ena visste inte när det skulle komma in, andra tror på tisdag. Börjar undra vilken del av huvudet folk saknar. "Shit, det går nåt läskigt virus! Vi köper skithuspapper!" Logiken?!
Det här är dagens kaffe. Ska göra ett försök att hitta kaffe med, inser jag. Bunkrar folk det? Det hade jag ändå förstått om man ville ha ett extra paket avHar precis öppnat det sista paketet kaffe.
Vilken sorglig syn !Det här är dagens kaffe. Ska göra ett försök att hitta kaffe med, inser jag. Bunkrar folk det? Det hade jag ändå förstått om man ville ha ett extra paket av
Ingen bunkring av kaffe här omkring, vad jag har sett i alla fall.Det här är dagens kaffe. Ska göra ett försök att hitta kaffe med, inser jag. Bunkrar folk det? Det hade jag ändå förstått om man ville ha ett extra paket av
Jag handlar alltid på mig kaffe när det är "bra pris". I höst och vinter har det varit "bra pris" så många gånger att jag har nu 7 pkt kaffe i förrådet...Ingen bunkring av kaffe här omkring, vad jag har sett i alla fall.