Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var iväg och handlade på Citygross. Börjar bli tomt där med på varor. Nästan allt sandpapper var slut, så vi fick köpa en större bal än vad vi brukar
 
Haft en lugn dag. Först kollade jag och 26-åringen på film under tiden dottern var hos en kompis och åt våfflor.
Sen gjorde jag och 26-åringen pannkakor och åt dem när vi tittade på Paradise hotel :)
Vid 14-tiden åkte 26-åringen hem och jag och dottern till stallet. Hon red en ponny och jag passade på att diska vattentunnorna.
Nu ska jag duscha och sen parkera i soffan :)
 
Screenshot_20200315-163216.webp
 
Fy vad det blåser idag! Vi var i stallet på förmiddagen, och var väldigt glada för ridhus! Men fogskrapan var effektiv på ponnypälsen :D
Nu har jag suttit och pluggat ett tag, hoppas kunna jobba effektivt och förhoppningsvis lämna in sista övningen ganska snart. Men det hänger på att min partner förberett sig lika bra...
 
Jag är förkyld och ligger i sängen och glor på Google Translated Songs med Jimmy Fallon på Youtube. De har översatt texter från engelska till typ bulgariska i Google translate och sen kört den igen till engelska. Han och kändisar sjunger sen de helt sjuka texterna. Jag skrattar så jag dör! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 981
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 245
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp