Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur kan ni andra gå med på det?Ja precis som jag skrev. Rätt föräldrar har inte varit där.
Hur länge har den varit öppen? Alkohol i?Om man har en öppnad flaska glögg med utgångsdatum 2024 så borde den vara ok att dricka va?
Vi hade extra föräldrarmöte och jag låg sjuk. Det togs upp där. Jag har varit där känner att jag har gjort mitt...Men hur kan ni andra gå med på det?
Trassliga barn har inte sällan trassliga familjer. De är svåra att motivera till kontakt med skolan.Men hur kan ni andra gå med på det?
Trassliga barn har inte sällan trassliga familjer. De är svåra att motivera till kontakt med skolan.
Jag har hört det i så många år - de föräldrar som skolan behöver ha kontakt med dyker inte upp på föräldramötena.
En del familjer som kommer från andra kulturer är inte vana vid att skolan är något föräldrar förväntas involvera sig i. De känner sig inte träffade av inbjudningarna.
Många hinder på vägen med andra ord. Det är svårt att skapa engagemang för att folk "borde"
Jag vet. Jag jobbar på skola. Men här skulle man inte be föräldrar till skötsamma barn komma. (De skulle dock vara välkomna om de ville)Trassliga barn har inte sällan trassliga familjer. De är svåra att motivera till kontakt med skolan.
Jag har hört det i så många år - de föräldrar som skolan behöver ha kontakt med dyker inte upp på föräldramötena.
En del familjer som kommer från andra kulturer är inte vana vid att skolan är något föräldrar förväntas involvera sig i. De känner sig inte träffade av inbjudningarna.
Många hinder på vägen med andra ord. Det är svårt att skapa engagemang för att folk "borde"
Fick en sån flashback på julbordet i eftermiddag. Ni vet den där scenen i Sunes Jul där pappan flippar när Håkan bara äter potatis Jag åt en kokt potatis och en matsked inkokt lax. Prisvärt!
Fast det innehåller klorhexidin och ska helst inte användas mer än två veckor då det kan ge missfärgningar på tänderna. Och det ska användas innan tandborstning helst minst 30 min innan då det slår ut effekten av fluoret i tandkrämenCordosyl kanske annars? Den verkar ju också bakteriedödande osv
Whoa ... jag skriver lite fanfiction och jag fick tre kommentarer på en ny som jag håller på att ladda upp kapitel för kapitel, jag har inte fått någon kommentar på den förut så jag blev ju glad förstås.
Vad är det inte om wall of text med dödshot och annan skit som inte är värda att upprepa. Som tur är så är jag inte en känslig tonåring (längre) och efter ha sett vad de ungefär innehöll så raderade jag dem direkt. Men wow, jag har väl tur som inte upplevt det förut men jag kan inte låta bli att undra vad för människa det är som laddar upp såna kommentarer. Jag mår ganska bra numera, men för en annan människa kan det vara droppen som rinner över bägaren. Helt sjukt egentligen vad det lilla jag såg innehöll
Blev inte så sugen på att ladda upp mina andra kapitel, men ska inte låta någon annan sabba det.
Ja, jag tog bort dem. Jag vill inte stänga av gästers möjlighet till att kommentera, utan det får väl vara om det trollet återkommer. Men jag gissar att det var någon som bara tog ett av de senaste uppdaterade fanficsen då mina andra inte fick liknande kommentarer.Om det är Archive of Our Own så kan du bara ta bort dem, och om du vill stänga kommentarer eller inte godkänna. För många år sedan så skrev jag en fanfic som fick kommentarer från någon amerikan att han skulle anmäla mig till FBI och CIA eftersom jag hotade USA:s säkerhet och var en terroristanhängare till Usama Bin Laden. Exakt hur och varför fick jag aldrig riktigt klart för mig.