Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love:
IMG_6358.jpeg
 
Gjorde det man inte ska göra och gick in på Hemnet trots att vi nyss köpt bostad. En av de bostäder vi var intresserade av, men som mäklaren sa att skulle bli på tok för dyr för oss, blev precis såld. För betydligt lägre pris än utgångspriset, i princip samma som vi köpte vår för :meh: Den andra är väldigt mycket större, men bara liiite dyrare per månad. Så tja. Vi hade inte haft problem att ha råd med den.

Men å andra sidan så trivs vi verkligen i den lägenhet vi nu har. Visst, den är lite liten, men den är fin, läget jättebra osv. Jag tror att vårt kök är bättre och jag tror att den andra inte hade diskmaskin. Men ändå. Det var 22km mer och det hade såklart varit trevligt att ha... Samtidigt finns det väl någon anledning till att vår blev så mycket dyrare per kvadratmeter än den andra.
 
Gjorde det man inte ska göra och gick in på Hemnet trots att vi nyss köpt bostad. En av de bostäder vi var intresserade av, men som mäklaren sa att skulle bli på tok för dyr för oss, blev precis såld. För betydligt lägre pris än utgångspriset, i princip samma som vi köpte vår för :meh: Den andra är väldigt mycket större, men bara liiite dyrare per månad. Så tja. Vi hade inte haft problem att ha råd med den.

Men å andra sidan så trivs vi verkligen i den lägenhet vi nu har. Visst, den är lite liten, men den är fin, läget jättebra osv. Jag tror att vårt kök är bättre och jag tror att den andra inte hade diskmaskin. Men ändå. Det var 22km mer och det hade såklart varit trevligt att ha... Samtidigt finns det väl någon anledning till att vår blev så mycket dyrare per kvadratmeter än den andra.
Det finns inget som säger att den skulle ha blivit billigare om ni köpte den. Det hade ex varit ett helt annat läge om ni också hade varit med i budgivningen. En komponent till liksom.
 
Är less och skitförbannad. Jag tappade ett däck på King Caben igår, med extremt stor sannolikhet orsakat av ett sabotage. Hade det hänt lite tidigare och jag varit en sämre förare hade det kunnat bli rejält värre, det här hände nämligen precis efter en bro.

Jag hoppas verkligen att ingen inbillar sig att de kan skrämma mig, de har verkligen gett sig på fel kvinna! :devil:

Edit: Givetvis är polisen inkopplad.

Edit 2: Jag fullkomligen HATAR och FÖRAKTAR aktivister!
 
Är less och skitförbannad. Jag tappade ett däck på King Caben igår, med extremt stor sannolikhet orsakat av ett sabotage. Hade det hänt lite tidigare och jag varit en sämre förare hade det kunnat bli rejält värre, det här hände nämligen precis efter en bro.

Jag hoppas verkligen ingen inbillar sig att de kan skrämma mig, de har verkligen gett sig på fel kvinna! :devil:

Edit: Givetvis är polisen inkopplad.
Oj känner att det räcker inte med en smiley här
:heart :rage: :nailbiting: :eek:
Och :up: för att stå på dej
 
Det finns inget som säger att den skulle ha blivit billigare om ni köpte den. Det hade ex varit ett helt annat läge om ni också hade varit med i budgivningen. En komponent till liksom.
Det är väldigt sant! Nu ska jag försöka släppa den där lägenheten mentalt och fortsätta fokusera på att få det bra i den vi nu har. Och rent krasst, även om det var uteplatser på den andra lägenheten så var det inte bra uteplatser. Inte uteplats med gräsplätt vilket är det jag vill ha. Och kan jag inte ha det, då kan jag ju egentligen lika gärna ha balkong (vilket vi har nu, jättefin och dessutom inglasad)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 109
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 736
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 938
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp