Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är less och skitförbannad. Jag tappade ett däck på King Caben igår, med extremt stor sannolikhet orsakat av ett sabotage. Hade det hänt lite tidigare och jag varit en sämre förare hade det kunnat bli rejält värre, det här hände nämligen precis efter en bro.

Jag hoppas verkligen att ingen inbillar sig att de kan skrämma mig, de har verkligen gett sig på fel kvinna! :devil:

Edit: Givetvis är polisen inkopplad.

Edit 2: Jag fullkomligen HATAR och FÖRAKTAR aktivister!
Fyfan så vidrigt! Och vilken tur att allt gick bra! Låter som att ni har lite koll på vad det kan vara för person(er) som gjort det här?
 
Idag är sista möjligheten för i år att lämna farligt avfall till mobila miljöstationen. Jag har missat alla andra gånger. Så ska plocka ihop det jag behöver slänga (sprayflaskor och olja) och ställa alarm på telefonen.
Som tur är så är det rätt nära, tar väl 5 min att gå dit.
Ser på Dragon’s Den.
Har ätit plättar 🥞
 
Det är väldigt sant! Nu ska jag försöka släppa den där lägenheten mentalt och fortsätta fokusera på att få det bra i den vi nu har. Och rent krasst, även om det var uteplatser på den andra lägenheten så var det inte bra uteplatser. Inte uteplats med gräsplätt vilket är det jag vill ha. Och kan jag inte ha det, då kan jag ju egentligen lika gärna ha balkong (vilket vi har nu, jättefin och dessutom inglasad)
Ja! O så hade du flyttat in där o varit pissigt missnöjd m att det är ”fel typ av uteplats”.
Oavsett hur billig den var.
 
Alltså jag har en plats på Händel Messias idag i Storkyrkan. Men tvekar lite på att sätta mig där i tre timmar med x antal hundra pers. Vore dumt att bli sjuk nu... För en diskussion med mig själv om detta just nu 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 109
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 736
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 938
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp