Heja!Känns som att jag har en identitetskris på olika sätt, som att jag är i ett utvecklingsstadie där jag håller på att förändras i grunden. Spännande och lite läskigt, men positivt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja!Känns som att jag har en identitetskris på olika sätt, som att jag är i ett utvecklingsstadie där jag håller på att förändras i grunden. Spännande och lite läskigt, men positivt!
Samla ihop massa gamla däck och bygg så där som man ser på formel 1Visa bifogad fil 133210
Grannen föreslog att jag skulle sätta upp skyltar om parkeringsavgift för det är inte första gången nån kör ner i den där hagen det kom i alla fall bärgare och forslade bort den sedan.
Ja, det kanske var något sådant. Han hade precis avslutat ett samtal med sin chef så det kanske var något som sades där som bidrog med inspirationHar han haft jobbsammanhang o hört kollegor? O liksom landat i hur bra du är?
Jag vet inte men jag har liksom tänkt mig att de plötsliga "skott" av smärta i ryggen jag har fått då och då har varit ryggskott, tänkte att det lät rimligt då de kommer så plötsligt som skottTror att jag fått ryggskott?
Visst brukar man ha ont i ryggen när man vaknar då och sen lättar det efter att man rör sig lite. Har så ont att jag kräks när jag vaknar men efter promenad och core övningar så gör det bara ont liksom. Bra motivation till att börja träna dock.
Jag är hungrig!
Min man må vara värdelös på matlagning, men han kan städa.
Tittar på kanal 12 på hästsport och det är tölttävling just nu. Tänker och funderar på senaste dagarnas diskussioner och om "bakom lod". Tölten har iallafall en fördel i att huvudet inte blir så lätt bakom lod. Men i skritt så ser det inte så stor skillnad ut mot "vanliga" storhästar i dressyr tänker jag..
Fötterna är iallafall för långt ned för ponnysparkar och sporrar
Fascinerande att alla visar upp sig på banan samtidigt dock.
Skriv adressat okänd och lägg på lådan.Fick ett brev till adresserat till en person med ovanligt namn, enda personen i Sverige med det namnet och denna bor typ 40mil bort. Så varför står vår adress på kuvertet?
Ser dock i mina ögon rätt sjukt ut?Maken ocksa Jag ar SA tacksam att jag inte behover ha huvudansvaret for stadning. Jag bara gar efter och fixar detaljer som han inte ser.
Paso Finos, (som har sin aldeles egna gangart och anvander den fran det att de fods i hagen) staller huvudet i lod nar de drar i vag i Fino det kortaste steget, Corto medium steg, eller Largo langsta steget som min hast klockades i lite mer an 33 km i timman ... och han var absolut inte en av de snabbaste.
Det ser jatte markligt ut nar huvudet gar in i lod i hagen och en hel hog med hastar far i vag som ett jehu ... Pason staller ocksa garna huvudet i lod i skritt och gallop, i hagen, det ar helt enkelt deras grej.
De haller huvudet hogt, men i lod, och ar mycket vackra dar de drar fram.
Behålla om du gillar den?Pga av en lång historia som jag inte ska dra här så är jag plötsligt ägare av något jag är 99.999% säker på är en kopia av en Gucciväska. Jag är så långt bort från en gucciperson som man kan komma, förutom en Guccikopia person. Vad sjutton ska jag göra med den? Slänga? Skänka till röda korset? Vill inte att någon ska bli lurad.
Grattis! Roligt!Har fått besked om att mitt jobb bekostar en utbildning inom Art Direction på Berghs som jag velat gå. Känns fint att få fortsätta utvecklas inom visuell kommunikation och jag kan absolut se en framtid som AD
Behålla om du gillar den?
Fast om du inte gillar den så ge bort den?Men jag är inte en Gucci eller en handväska person öht. Så jag antar att den får ligga undanstoppad i ett antal år.