Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite kallt här i söder, tycker vi.


IMG_6103.jpeg


I morse stod det -11 däruppe och 13 därnere. Hoppas att torsdagens innesiffra i alla fall inte är mycket lägre än 13.
 
Fast det där konserveringsmedlet finns i vanlig nässpray också - om det inte är fritt från konserveringsmedel.
Jag undviker all nässpray 🙅‍♀️ förutom möjligen saltvatten när jag blir riktigt desperat. Just pga jag hatar känslan när jag blir snuvig igen och hur det bara förlänger lidandet :cautious:
Men frågade utifall det skulle finnas någon mirakel medicin ... :p
 
Slutade lite tidigt och åkte ut i skogen för en promenad med hundarna i dagsljus :) Bra idé, sämre genomförande. Var blankis på sina ställen dolt under snön och åkte ordentligt i backen två gånger 👎 Hoppas jag inte känner mig allt för mörbultad imorgon.

Långt FaceTime-samtal med en god vän på kvällen, det var väldigt fint!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 102
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 719
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 921
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp