Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite kallt här i söder, tycker vi.

IMG_6103.jpeg

I morse stod det -11 däruppe och 13 därnere. Hoppas att torsdagens innesiffra i alla fall inte är mycket lägre än 13.

Fast det där konserveringsmedlet finns i vanlig nässpray också - om det inte är fritt från konserveringsmedel.
Jag undviker all nässpray 🙅‍♀️ förutom möjligen saltvatten när jag blir riktigt desperat. Just pga jag hatar känslan när jag blir snuvig igen och hur det bara förlänger lidandet :cautious:
Men frågade utifall det skulle finnas någon mirakel medicin ... :p

Slutade lite tidigt och åkte ut i skogen för en promenad med hundarna i dagsljus :) Bra idé, sämre genomförande. Var blankis på sina ställen dolt under snön och åkte ordentligt i backen två gånger 👎 Hoppas jag inte känner mig allt för mörbultad imorgon.

Långt FaceTime-samtal med en god vän på kvällen, det var väldigt fint!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 792
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 458
Senast: tanten
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
62 63 64
Svar
1 266
· Visningar
33 446
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka