Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skickade meddelande till chefen (och kollegan) om att jag känner mig osäker på att köra in till jobbet idag innan de har kommit igång med plogningen ordentligt. Inget svar än och vid det här laget så skulle jag vara på plats nu ... 😬 Jag hoppas att det är okej!
 
Inatt när jag var vaken vid 03 och tittar ut genom fönstret så ser jag en man cykla förbi. Varför är man ute och cyklar missinassen??
Finns ju flera jobb där man börjar jobba typ kl 4 på morgonen. Jag funderade själv på att söka ett sådant jobb förut och då hade jag tveklöst valt att cykla dit med tanke på hur det ser ut med kollektivtrafiken vid den tiden på dygnet :)

Dessutom finns det flera olika spel till mobilen som går ut på att man fysiskt tar sig till diverse olika platser, och man kan få "medaljer" och utmärkelser om man är ute och härjar vid konstiga tider på dygnet. Jag har cyklat runt som en tok vid 2-3 på natten just pga ett sådant spel :angel:

Finns massor av anledningar till att vara ute på "konstiga" tider.
 
Ser på alla mängder snö som ska komma idag och imorgon. Det var tydligen inte bara igår:rofl::love1: Ingen ide att fara ut på ärenden men kommer behöva skotta mot uteplatsen då det är någon meter framför dörren trots att jag skottade igår. Det stabila drevandet av snö:eek:
 
Man börjar jobba jättetidigt kanske :confused:
Tillägg eller har man jobbat väl sent :)

Finns ju flera jobb där man börjar jobba typ kl 4 på morgonen. Jag funderade själv på att söka ett sådant jobb förut och då hade jag tveklöst valt att cykla dit med tanke på hur det ser ut med kollektivtrafiken vid den tiden på dygnet :)

Dessutom finns det flera olika spel till mobilen som går ut på att man fysiskt tar sig till diverse olika platser, och man kan få "medaljer" och utmärkelser om man är ute och härjar vid konstiga tider på dygnet. Jag har cyklat runt som en tok vid 2-3 på natten just pga ett sådant spel :angel:

Finns massor av anledningar till att vara ute på "konstiga" tider.

På väg hem från krogen kanske?
Hen cyklade inte på väg till/från city utan mer på tvären. Jag får nog aldrig svar på var hen skulle :D
 
Surar över att det är så dålig information om biljetterna till ESC. Jag tänkte köpa biljetter till mig och dottern. Det står dock inga priser på förstasidan utan man måste klicka in på respektive föreställning. Med kö. På över 300 000.
Så var det till Taylor Swift också, såg inget pris förrän jag betalade nästan, det var ju sånt tryck att jag inte vågade annat heller. Bara betala och vara glad att jag fick biljetter!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 082
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp