Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man börjar jobba jättetidigt kanskeInatt när jag var vaken vid 03 och tittar ut genom fönstret så ser jag en man cykla förbi. Varför är man ute och cyklar missinassen??
Finns ju flera jobb där man börjar jobba typ kl 4 på morgonen. Jag funderade själv på att söka ett sådant jobb förut och då hade jag tveklöst valt att cykla dit med tanke på hur det ser ut med kollektivtrafiken vid den tiden på dygnetInatt när jag var vaken vid 03 och tittar ut genom fönstret så ser jag en man cykla förbi. Varför är man ute och cyklar missinassen??
Inatt när jag var vaken vid 03 och tittar ut genom fönstret så ser jag en man cykla förbi. Varför är man ute och cyklar missinassen??
Lugnt på jobbet idag så passat på att söka ett jobb som verkar vara roligt.
Japp! Vet inte hur länge till dock. Blivit inlasad, men enheten har inte råd att ha kvar mig så ska bli omplacerad inom staden. Vet inte var eller när..Är du fortfarande kvar som samordnare (?) på hemtjänsten?
hallå om du är där, då borde folk faktiskt anstränga sig och åka ditFan det är typ ingen på kontoret
Jag som är jättesocial och taggad på att träffa folk. Valde verkligen helt fel dag för att åka hit
Man börjar jobba jättetidigt kanske
Tillägg eller har man jobbat väl sent
Finns ju flera jobb där man börjar jobba typ kl 4 på morgonen. Jag funderade själv på att söka ett sådant jobb förut och då hade jag tveklöst valt att cykla dit med tanke på hur det ser ut med kollektivtrafiken vid den tiden på dygnet
Dessutom finns det flera olika spel till mobilen som går ut på att man fysiskt tar sig till diverse olika platser, och man kan få "medaljer" och utmärkelser om man är ute och härjar vid konstiga tider på dygnet. Jag har cyklat runt som en tok vid 2-3 på natten just pga ett sådant spel
Finns massor av anledningar till att vara ute på "konstiga" tider.
Hen cyklade inte på väg till/från city utan mer på tvären. Jag får nog aldrig svar på var hen skullePå väg hem från krogen kanske?
Så var det till Taylor Swift också, såg inget pris förrän jag betalade nästan, det var ju sånt tryck att jag inte vågade annat heller. Bara betala och vara glad att jag fick biljetter!Surar över att det är så dålig information om biljetterna till ESC. Jag tänkte köpa biljetter till mig och dottern. Det står dock inga priser på förstasidan utan man måste klicka in på respektive föreställning. Med kö. På över 300 000.