Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slötittar på TV och mumsar på en av de banan/choklad/havremuffins som jag stressbakade igår kväll. Funderar på hur jag ska lägga upp dagen; det positiva med orolig sömn och tidigt uppvaknande är att man får väldigt många timmar på dagen att fylla med vad man vill. Det negativa är att man blir trött. Det får bli en dag med mycket vila, lugn och "self care". Kanske till och med lite yoga och mera bakning :idea:
 
Har lyckats bli förkyld och febrig och har vaknat till och från alldeles svettig för att sedan gå över till frossa. Nu sitter jag med duntäcket kring mig framför datorn med en kopp kaffe och värmer mig. Vaknade vid 09:00 men låg kvar ett tag. Idag tänker jag att jag ska ta och slänga några sopsäckar på tippen och handla lite smått till vår tävling nästa helg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 596
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 699
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 884
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp