Vad blev det för nåt?Funderar på hur jag ska inreda lägenheten. Massor av smart förvaring förstås men resten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev det för nåt?Funderar på hur jag ska inreda lägenheten. Massor av smart förvaring förstås men resten?
Visserligen älskar jag glögg, men inte sommartid. För mig är det dags nu när det är kyligt, man kan krypa upp i soffan och njuta.Börjar bli dags? Vad menar du? Det finns året om. ×andra flaskan efter semestern ×
Vad blev det för nåt?
Helt underbart!
Tycker jag ser folk gå omkring i storrutiga pyjamasliknande byxor i affärer så varför inteVarför skulle jag ha pyjamasbyxor på kontoret?
Tycker mig minnas att @tornblomma gått och handlat i pyjamas?Tycker jag ser folk gå omkring i storrutiga pyjamasliknande byxor i affärer så varför inte
På mitt gamla jobb kom folk in till jobbet i pyjamas.Tycker mig minnas att @tornblomma gått och handlat i pyjamas?
Lunch?
Det var typ 10 grader och regn under min semester då passade det med glögg.Visserligen älskar jag glögg, men inte sommartid. För mig är det dags nu när det är kyligt, man kan krypa upp i soffan och njuta.
Såg häromdagen en buss som hade "Buss och kram"Såg nu på lunchen att vi fått nya saker att skylta på bussen Nån har kul på jobbet
Ville skylta den sista, men får vänta till nästa vecka.Visa bifogad fil 130406
Vi börjar 6.20 frukost 9.00 och lunch 12.00..Ja Började 5.17, då blir lunchen runt 9.30. Haft lunch 8 med