Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fick jag reda på att jag har rätt till halvdagar på vissa dagar såsom dagen innan alla helgona etc. Dvs jag kommer sluta 12 den dagen. Har aldrig haft halvdagar i hela mitt liv förut. Så vart en glad överraskning 🙌 🥹

Nä nu blir det sovaaaa. :sleep:
 
Idag undrar jag fasen om meteorologerna var fulla när de gjorde de prognoser jag hade tittat på då; har ju varit betydligt mera regnigt än de angett 😝. Eftersom det ju pratades om lite snöslask på morgonen (syntes I hagen som var extra plaskblöt att det hade snöat på sennatten! ) så fick det bli premiär för pållan att ha sitt nya fina regntäcke 😍 och inte hindrade det henne att hagen inte direkt blev mindre slirig; rejäl galopp och trav la hon iväg i 😍. Skönt att sela på en torr häst och att lyckas pricka in solsken när jag fotade finaste hästen (igeeen tycktes hon tänka 😅) med vår rosa-bandetrosett och den härliga körningen 😍.
På vägen hem från den mysiga kvällsfodringen var bästa älsklingen snäll och tappade upp ett skönt bad till mig och så fick det bli en bacardi breezer 😁🥰. God natt!😴.
 
Drömt hela natten. Eller jag har varit störd av drömmar hela natten.
Ont i foten och är på dåligt humör.
Ätit en macka och dricker kaffe.
Snart tvinga mig in i duschen. Vi ska iväg och äta med syskonbarnet som var sjuk på sin födelsedag.
 
Tittar på nyheterna för att se uppdateringar om stormen. Det pratas dock om allt möjligt annat än just det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 592
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 692
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp