Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ursäkta, men tyckte du skrev Zlatan förstBlåzer zatan!
bakom mitt zkånehuz har jag en fotbollplan med läktare och tak på den.
Visa bifogad fil 130366
Dåligt att inte informera dig.En av dagens lektioner var riktigt tuff, en elev som verkligen lyckades ta sig in under skinnet på mig. Mycket beroende på att en kollega gjort en ”specialdeal” med eleven - utan att informera mig - i en fråga som har varit benhård med hela terminen - men där det nu gjorts den här dealen ovanför mitt huvud. Därmed underminerades hela min auktoritet i min sal idag, under pågående lektion. Vilket gav eleven en känsla av att ha ”vunnit” och nu står över mig i och med att den fått igenom detta utan min vetskap.
Jag har annars enormt tålamod och lång stubin, på jobbet, men idag brann det av rejält och jag är liksom fortfarande arg i hela kroppen.
Blörk.
Sorry för gnäll.
En av dagens lektioner var riktigt tuff, en elev som verkligen lyckades ta sig in under skinnet på mig. Mycket beroende på att en kollega gjort en ”specialdeal” med eleven - utan att informera mig - i en fråga som har varit benhård med hela terminen - men där det nu gjorts den här dealen ovanför mitt huvud. Därmed underminerades hela min auktoritet i min sal idag, under pågående lektion. Vilket gav eleven en känsla av att ha ”vunnit” och nu står över mig i och med att den fått igenom detta utan min vetskap.
Jag har annars enormt tålamod och lång stubin, på jobbet, men idag brann det av rejält och jag är liksom fortfarande arg i hela kroppen.
Blörk.
Sorry för gnäll.
Glögg, det börjar bli dags för det igenHämtat hem barnet vi har ätit mat och jag har glögg upphällt...
Börjar bli dags? Vad menar du? Det finns året om. ×andra flaskan efter semestern ×Glögg, det börjar bli dags för det igen
Blåzer zatan!
bakom mitt zkånehuz har jag en fotbollplan med läktare och tak på den.
Visa bifogad fil 130366
Jag är ju dyslektiker och jobbar med dokumentationMina mattelärare skulle ha sett mig idag jag har nästan dyskalkyli och ingen av dem skulle ha satsat pengar på att jag skulle sitta och jobba med siffror i framtiden
Tackolov för miniräknare och Excel!
Vilket fint stall (och hund)!Min lille hund fick följa med och kvällsfodra utan sin jobbiga lillasyster. Hon levde livet och räkade runt i 180. Bästa lillclown!
Visa bifogad fil 130373