Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker jag ser folk gå omkring i storrutiga pyjamasliknande byxor i affärer så varför inte ;)
För något halvår sedan var det jättetrendigt, trodde jag hamnat bland tonårsgäng som klädde sig lite ledigt med flit men insåg sedan att det hände konstant. Så, jag tror inte många i den generationen skulle höja på ögonbrynen för jag ser dom fortfarande ibland även om det nog är kallt nu:D
 

Bifogade filer

  • 20221108_103823.jpg
    20221108_103823.jpg
    232 KB · Visningar: 30
Senast ändrad:
Tullen hade ett tillslag mitt i vägen i vårat lilla samhälle. Härligt att de jobbar på!
Ätit thaimat med familjen. Och druckit milkshake.
Känner mig orimligt nere. Men känns skönt att vara tillbaka hemma.
Köpte godis i en orimligt stor påse.
IMG_4713.jpeg
 
Så där ja! Nu har jag plockat undan ute inför vintern. Sparde bara en liten cafégrupp utanför ytterdörren ifall att man får feeling om solen återkommer.
Buster och hans laddstation får bo i stallet över vintern, han var jättelessen över att få försöka klippa gräset nu i veckan när det kom 2 cm snö, så nu får han gå i ide :p
Jag tog även in en lykta med en ljusslinga runt, den ska återbrukas tänkte jag. Jag är inne på att klä det gamla äppelträdet med ljusslingor i år :angel:
 
Såg nu på lunchen att vi fått nya saker att skylta på bussen 😍 Nån har kul på jobbet 😅
Ville skylta den sista, men får vänta till nästa vecka.Visa bifogad fil 130406
Är det extrapersonal på hållplatserna för de som inte väljer buss utan godis? :D


Jag beställde lunch på ett ställe i närheten och en snäll medarbetare hämtade maten :d Nu är jag väldigt mätt efter en french taco :D
Ska dricka upp min Fanta Exotic och sen gå en sväng i huset.
Vad är ens french taco (fraco?)?O_o Med moules i? Brie? Baguette som tacobröd?
 
Försökt städa ute i reklampauser och petade mig själv ovanför ögat med en lång bambupinne när jag skulle flytta krukor. Ack o ve. Jag vet ju att bambupinnarna är farliga:mad:
:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 596
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 699
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 884
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp