Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Liten brun katt ska inte äta chokladglass! Iofs ska inte större ljusbrunare tvåbening inte heller äta chokladglass. Blev så vansinnigt sugen att jag, tyvärr, hade glass kvar i frysen och rotade fram den. Frysskadad och äcklig. Megara delade helhjärtat idén med glass. Svårt att äta glass med en arm och skydda glassen med den andra armen.
Nä matte kan köpa gräddglass till kissen eller Selma hälsningar smulan och Queen...

Ja kissar ni har valt helt rätt hem mycket Kattgodis mycket grädde och garanti på mjölk varje dag stora matte är hemma.
 
Har suttit och eldat ikväll så jag svettades efter jag kom från hästarna. Hovslagarn ska jaga gris inatt, jag dubbelkollade om de verkligen skulle gå ut eftersom det var risk för regn och jodå, han hade sett på väderprognosen på TV att det inte skulle regna. 😂

Jag tog in hästarna lite tidigare än jag först tänkt och då regnade det mycket riktigt. 😆

Själv har jag suttit i nattlinne i soffan, ätit lite gryta och druckit lite vin medan jag kollat en serie på HBO, nu har jag, hundarna och lille Skrutt gått och lagt oss, Wilma patrullerar väl i köket igen. 😼
 
Klockan är 23 och jag är redan i säng. Det har varit en intensiv men fantastisk dag och det är så skönt att bara ligga i en tyst liten stuga och lyssna på hundarnas andetag.

Två dagar kvar, sedan blir det tillbaka till Sverige. Pratade med partnern nyss och började fråga lite saker om lägenheten vi ska flytta till, om han kollat upp saker och så. Och jodå, han har gjort det och en hel del mer, men han hade inte försökt prata med mig om det för att inte störa min semester och dessutom har jag gjort så mycket av planering tidigare när han jobbat, så han tyckte att nu kunde han fixa och dona för fullt under helgen och så blir allt lättare för oss båda sedan.

Känner mig ännu mer säker på att det är rätt person att flytta ihop med när han tar initiativ på det sättet, men oj vad det tar tid att vänja sig vid att inte behöva vara den som planerar och har full kontroll på allt hela tiden!
 
Slängde nyss ut Wilmas "leksak" i regnet efter att vi helt plötsligt var fyra i sängen och inte tre. 😾
Till min stora förvåning så ser jag att de faktiskt är ute och jagar gris trots regnet, det ser ut som jag har rymdvarelser nere på fältet där de går med sina gröna lasersikten. Jag tror Wilmas jaktlycka är bättre trots att jag snodde bytet för henne. :up:
 
Slängde nyss ut Wilmas "leksak" i regnet efter att vi helt plötsligt var fyra i sängen och inte tre. 😾
Till min stora förvåning så ser jag att de faktiskt är ute och jagar gris trots regnet, det ser ut som jag har rymdvarelser nere på fältet där de går med sina gröna lasersikten. Jag tror Wilmas jaktlycka är bättre trots att jag snodde bytet för henne. :up:
Här kan de jaga gris mitt på dagen. :D:D:D
 
Slängde nyss ut Wilmas "leksak" i regnet efter att vi helt plötsligt var fyra i sängen och inte tre. 😾
Till min stora förvåning så ser jag att de faktiskt är ute och jagar gris trots regnet, det ser ut som jag har rymdvarelser nere på fältet där de går med sina gröna lasersikten. Jag tror Wilmas jaktlycka är bättre trots att jag snodde bytet för henne. :up:

Iaf äter hon inte upp dem och kräks
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 600
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 184
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp