Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså katt-hussarna... Jag sa att de naturligtvis inte behövde betala ngt (de brukar alltid envisas med det) men nu kom en swish på en redig summa. Jag hade liksom kunnat BETALA för att VARA kattvakt??

Dock... lägligt nog så inkom någon sekund senare ett löjromstips via min instagram. Har en massa spejare ute 😅 Denna gång var det kalix till galet bra pris. Löjromspriskriget på Östermalm verkar igång!!
 
Insåg idag att mina kindben börjar synas igen till följd av påbörjad kortisonutsättning.
WoopWoop 💃

Uppföljning med läkaren imorgon bitti angående både kortisonutsättningen och den pågående och halvt evighetslånga penicillinbehandlingen.

So far ser fejset fortfarande ut som det är drabbat av böldpestspetälska dock 🤷‍♀️
 
Tittar på Gränsbevakarna innan det är dags sova. Bussarna hade problem ta sig fram nu ikväll pga vädret så ska ge mig av till jobbet lite tidigare imorgon, förhoppningsvis är väglaget bra då men man vet aldrig.
 
Jahaja..

IMG_6788.jpeg


Beroendet har eskalerat och jag har nu gått från assietter till fullstora mattallrikar 😅
 
Snöstorm hela dagen så ungkatten som absolut ville ut, ville in igen efter typ två minuter och honkatten ville ut några korta stunder; sista gången idag stannade hon på trappen när jag fixade nytt vatten åt kaninerna 😄🥰. Pållan fick vila idag med I och med vädret.
När sambon kom hem tyckte han eh var är snön ?! Jadu, följ med och titta vid boden 😅, rejäl snödriva ordnat av vinden 🙃.
Efter en sån här rejäl vinterdag är det väl självklart att avsluta kvällen med lite god glögg 😍 (och de sista pepparkakorna och ett par bitar paradischoklad), nu läsa och snart sova 😴.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
31 928
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 909
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 187
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp