Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här måste vara något av den mest udda - och korkade - notisen jag har läst på länge.... 😱 :D

En man fick sin fot överkörd efter att ha blockerat en parkeringsplats på Gekås, Ullared, skriver polisen på sin hemsida.
Mannen vaktade en parkeringsplats utanför Gekås, i väntan på att familjens bil skulle anlända.
Då anlände en annan bil som ville ha den aktuella platsen. Mannen som blockerade platsen vägrade att flytta på sig och föraren av fordonet körde då mot honom för att han skulle flytta sig.
Något mannen vägrade vilket resulterade i att mannen fick främre delen av sin fot överkörd.
Händelsen är rubricerad som misshandel.


(Aftonbladet)
 
Hittat en kalender jag vill ha. Men den är amerikansk, börjar på söndag och givetvis inte svenska röda dagar.
Så det får vara, jag vill ha måndag som start och gärna helgdagar.
 
Nu har jag packat EN flyttkartong iaf :rofl: Var också duktig och skrev just "1" på den kartongen, så kan jag ha min lista sedan där jag skriver upp alla kartongnummer och vad som faktiskt är i dem. Hatar när man ska återanvända kartonger och det står "vardagsrum" osv på dem och man kanske vill ha just den kartongen till något annat än vardagsrumsgrejer.

20 min kvar, sedan ska jag gå till jobbet. Nu börjar det. Full fart tills vi flyttat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 422
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp