Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det här måste vara något av den mest udda - och korkade - notisen jag har läst på länge....
En man fick sin fot överkörd efter att ha blockerat en parkeringsplats på Gekås, Ullared, skriver polisen på sin hemsida.
Mannen vaktade en parkeringsplats utanför Gekås, i väntan på att familjens bil skulle anlända.
Då anlände en annan bil som ville ha den aktuella platsen. Mannen som blockerade platsen vägrade att flytta på sig och föraren av fordonet körde då mot honom för att han skulle flytta sig.
Något mannen vägrade vilket resulterade i att mannen fick främre delen av sin fot överkörd.
Händelsen är rubricerad som misshandel.
Höhämtning idag. Sedan, beroende på hur vädret artar sig, tror jag att jag ska börja installera mina fönstertätningslister. De ska ju sättas fast med häftpistol så vi får se hur svårt/lätt det blir...
Hittat en kalender jag vill ha. Men den är amerikansk, börjar på söndag och givetvis inte svenska röda dagar.
Så det får vara, jag vill ha måndag som start och gärna helgdagar.
Vaknade utan huvudvärk. Är det nu det vänder?
Känner mig ångestig utan att veta varför egentligen. Ska läsa och se på serier.
Men först en kaffekopp till.
Nu har jag packat EN flyttkartong iaf Var också duktig och skrev just "1" på den kartongen, så kan jag ha min lista sedan där jag skriver upp alla kartongnummer och vad som faktiskt är i dem. Hatar när man ska återanvända kartonger och det står "vardagsrum" osv på dem och man kanske vill ha just den kartongen till något annat än vardagsrumsgrejer.
20 min kvar, sedan ska jag gå till jobbet. Nu börjar det. Full fart tills vi flyttat.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.