Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började den härligt krispiga höstdagen med att följa med älsklingen och titta på DM i traktorplöjning i viken 😊. Sen åkte vi över till vikbolandet till loppisen i kvarnen på berget, blev en del fynd där istället för på hästloppisen och största behållningen för sambon på loppisen var att (på egen risk)gå längst upp I kvarnen 😄. Blev änna att vi var ute och åkte drygt 15 mil (turades om att köra) så blev genom stan hem för kycklingnuggets i max drive in som sen lunch 😄.
 
Senast ändrad:
Kom ju inte iväg till stallet förrän sent i eftermiddag så motionerade pållan avsuttet och provade det fina täcket vi fått och hon blev så fin i det så 😍 och när pållan var klar för natten blev det sent om sider tacos till middag, härlig lördag 😍.
 
Ligger äntligen i sängen och njuter av att ligga i sängen och lyssna på vinden som tar tag i träden :heart
Vovvarna ligger i sin dubbelbädd nedanför min säng och snarkar, det har varit en arbetsam dag för dom - bevaka husse o matte som jobbar på, spana efter änder, ta en simtur...
Ja ni ser ju vilka djurplågare vi är :p
 
Sitter i sängen och dricker kaffe med katten i famnen. Hade stallmorgon nu vid 06. Fjordingarna äter upp maten så himla fort och är trevliga att leda två och två så man kommer ut fort och hem likaså om man inte tänker göra all mockning nudp men så morgonpigg är jag inte.

Nu ska jag läsa lite Min Häst serietidningar då sambon fortfarande sover. :sleep:
 
Kallt morgon med ca -1,5 grader.... Värmepumpen fick komma igång idag. Ska inom en snar framtid gå ut och stängsla hage. Hästarna har ju fått gå på lite mindre i och med avverkningen, men nu när det är klart är det dags att fixa lite större hage igen :up: ! Tror att det kommer att bli glada nöjda hästar :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 733
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 937
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 431
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp