Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad dåligt jag mår! Fick stanna och kräkas på vägen till jobbet, och väl här var det bara marsch in på toaletten..

Men jag kan inte gärna sjukskriva mig igen
Jo det kan du, marsch till husläkaren och be om ett bra läkarintyg. Tyvärr finns det dom som får hyperimesis gravidum och som kräks av lukter och dyl i 9 månader. Jag fick panikångest av det och gjorde det dessutom två gånger.

Var snäll mot dig 😍
 
Jo det kan du, marsch till husläkaren och be om ett bra läkarintyg. Tyvärr finns det dom som får hyperimesis gravidum och som kräks av lukter och dyl i 9 månader. Jag fick panikångest av det och gjorde det dessutom två gånger.

Var snäll mot dig 😍
Har pratat med en läkare i telefon som sa att det är helt normalt och att det går över. Jag är för trött för att "bråka" om det. Det får gå ändå.
 
Jag ser inte riktigt problemet, tycker att det ser ut som en helt rimlig mängd garn 😁

Men jag kan varna dig för att köpa rimliga mängder garn för många gånger. Då blir det tydligen orimliga mängder till slut O_o:cry:

:D
Jag har köpt rimliga mängder Garn innan också som det verkar. För av någon anledning har jag en hel kallax (5x5…) full med garnlådor… 🤔🤓🙈😅🤣
Det isolerar i vart fall bra till vintern! 🤓
 
Tror bestämt jag fick sån där sömnparalys när jag vaknade upp andra gången imorse. Inte så kraftigt som för längesen när jag yngre utan lite lättare , men ju inget trevligt så det är skönt att det var åratal sedan. Ena knäet kändes lite konstigt, som en låsning men ändå inte, jaja, nått kanske jag gjort, vad det nu skulle kunna vara...
 
Drog upp persiennerna men inte blev det mycket ljusare för det. Hösten har definitivt gjort sitt inträde. Tog på mig höstkappan för första gången. Hadde glömt att jag tänkt lämna in den eftersom den både är för lång och armarna är för långa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 933
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 431
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp