Fick en egen inställelse att hantera och en för Övervakningsnämndens räkning. Nu ska jag fortsätta med flödesschemat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det kan du, marsch till husläkaren och be om ett bra läkarintyg. Tyvärr finns det dom som får hyperimesis gravidum och som kräks av lukter och dyl i 9 månader. Jag fick panikångest av det och gjorde det dessutom två gånger.Herregud vad dåligt jag mår! Fick stanna och kräkas på vägen till jobbet, och väl här var det bara marsch in på toaletten..
Men jag kan inte gärna sjukskriva mig igen
Har pratat med en läkare i telefon som sa att det är helt normalt och att det går över. Jag är för trött för att "bråka" om det. Det får gå ändå.Jo det kan du, marsch till husläkaren och be om ett bra läkarintyg. Tyvärr finns det dom som får hyperimesis gravidum och som kräks av lukter och dyl i 9 månader. Jag fick panikångest av det och gjorde det dessutom två gånger.
Var snäll mot dig
Jag har köpt rimliga mängder Garn innan också som det verkar. För av någon anledning har jag en hel kallax (5x5…) full med garnlådor…Jag ser inte riktigt problemet, tycker att det ser ut som en helt rimlig mängd garn
Men jag kan varna dig för att köpa rimliga mängder garn för många gånger. Då blir det tydligen orimliga mängder till slut
Har du pratat med läkare på VC eller MVC? Om inte Mvc så borde din bm kunna skicka dig dit så kan de sjukskriva dig.Har pratat med en läkare i telefon som sa att det är helt normalt och att det går över. Jag är för trött för att "bråka" om det. Det får gå ändå.
Ringde min vanliga läkare bara. Kanske ska testa med mvc iställetHar du pratat med läkare på VC eller MVC? Om inte Mvc så borde din bm kunna skicka dig dit så kan de sjukskriva dig.
Jag var sjukskriven hela min graviditet pga HR.
Min sambo är så snäll att han köper nya till mig efter jobbet. Klarar mig inte utan noise cancelling i stan.Bog la mina Sony WF-1000XM4 i sin vattenskål och nu är dom trasiga. Bara att köpa nya.
Behövde de tvättas enligt honom?Bog la mina Sony WF-1000XM4 i sin vattenskål och nu är dom trasiga. Bara att köpa nya.