Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sveriges metropol.Ja det kallas ju gör det. Det står till och med i byxorna som factory säljer.
Absolut...Sveriges metropol.
Funderar över meningen med livet. Går sådär. För ledsen för att gå upp och lägga mig. Kommer bli en lång natt detta
KramFunderar över meningen med livet. Går sådär. För ledsen för att gå upp och lägga mig. Kommer bli en lång natt detta
Här är det sovmorgon till 6.30 ungefär utveckling samtal 8.30 så ledig på morgonen.
Jävla skit också. Mätte just mina kabinväskor och de är båda några cm större än de får vara. Ena 3 cm i bredd (men de andra måtten är någon cm kortare), andra är 1cm för hög och 2cm för lång men 4 cm mindre i bredd...
Någon som vet hur kinkiga de är? Kommer de måtta väskorna eller vad händer?
Beror på flygbolag. Jag flög med SAS med hundvalp i för stor väska och dom sa ingenting. Har hört att tex Ryan Air är väldigt petiga.Jävla skit också. Mätte just mina kabinväskor och de är båda några cm större än de får vara. Ena 3 cm i bredd (men de andra måtten är någon cm kortare), andra är 1cm för hög och 2cm för lång men 4 cm mindre i bredd...
Någon som vet hur kinkiga de är? Kommer de måtta väskorna eller vad händer?
Ja, så är det ju. Flyger man med Ryanair så är det på millimetern. Samma med vikten. Ett gram över gränsen och man får betala.Beror på flygbolag. Jag flög med SAS med hundvalp i för stor väska och dom sa ingenting. Har hört att tex Ryan Air är väldigt petiga.