Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter chips och kollar på Lethal weapon serien. Blir några skratt, men filmerna var bättre. Förstås. Är lite inne i true crime dokumentärer, men hittade ingen intressant nog på min sparalista så då blir det detta nu :D Borde förstås gå och lägga mig men är inte trött riktigt ännu, sov i eftermiddags pga huvudvärk. Jag kommer i säng tids nog :D
 
Hostar fortfarande.... :cautious: Mycket bättre natt dock. Jag tror knappt att jag hostade en enda gång :up: . Men nu när jag är uppe och rör på mig så har den kommit igång igen...

Igår hade vi snickare ute för att ge offert på en trappa upp till gaveln och ett öppningsbart fönster (som dörr). Hoppas, hoppas att det inte kostar multum, utan att det faktiskt är genomförbart.... Huset är lågt, så man tänker att det borde dra ner på både arbetstid och material!
 
Vaknade tidigt pga illamående hund :( Nu kan jag inte somna om. Dessutom är jag lite hungrig och har sjukt ont i foten. Kommer bli kul att jobba idag... Funderar på att ta bussen antingen hem eller till jobbet bara för att få lite vila för foten. Ska kolla väderleksprognosen och se om det är någon större skillnad på vädret de olika tiderna. Verkade som om det skulle komma en del regn idag.
 
Somnade halv åtta och sov till strax före sex. (Var uppe på toa en gång)
Ute känns det fortfarande som natt.
Dricker kaffe och känner mig trött och off.
 
Jävla skit också. Mätte just mina kabinväskor och de är båda några cm större än de får vara. Ena 3 cm i bredd (men de andra måtten är någon cm kortare), andra är 1cm för hög och 2cm för lång men 4 cm mindre i bredd...

Någon som vet hur kinkiga de är? Kommer de måtta väskorna eller vad händer? :nailbiting::(
 
Jävla skit också. Mätte just mina kabinväskor och de är båda några cm större än de får vara. Ena 3 cm i bredd (men de andra måtten är någon cm kortare), andra är 1cm för hög och 2cm för lång men 4 cm mindre i bredd...

Någon som vet hur kinkiga de är? Kommer de måtta väskorna eller vad händer? :nailbiting::(

Det beror en del på vilket flygbolag det är. Vissa är kinkigare än andra. Sen har det rent generellt blivit strängare än vad det var för ett antal år sedan.
 
Jävla skit också. Mätte just mina kabinväskor och de är båda några cm större än de får vara. Ena 3 cm i bredd (men de andra måtten är någon cm kortare), andra är 1cm för hög och 2cm för lång men 4 cm mindre i bredd...

Någon som vet hur kinkiga de är? Kommer de måtta väskorna eller vad händer? :nailbiting::(
Beror på flygbolag. Jag flög med SAS med hundvalp i för stor väska och dom sa ingenting. :) Har hört att tex Ryan Air är väldigt petiga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 105
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 760
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp