Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Halleluja! Fått min rullstol. Jätteglad. Och försöker låta bli att också vara lite bitter över att det tagit över ett år. Hoppas evinnerligt att den funkar också på grusvägar nu när jag flyttar ut utanför samhället så jag inte behöver vänta ett år till på en mer terränggående. 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Nu vill jag mycket hellre susa runt en sväng i utomhuset än flytt-vila vilket är dagens plan. :laugh: Disciplinen att följa viloschemat kommer att segra.
 
Mailar hyresvärden och talar om att jag har 17,5 grader i sovrummet och iskalla element. Inget svar än. Minusgrader i natt och noll värme. BLÄ.
Och det ska börja blåsa i eftermiddag, och ännu värre imorgon.

Elen ingår. Funderar på att sätta på ugnen med öppen lucka och ställa en fläkt där....
Även hushållselen?
 
Återigen har jag verkligen noll lust att kvista iväg till sjukgymnasten. Särskilt som jag inte stretchat sedan jag var där sist (i fredags). Men det blir bra till slut, det har det alla andra dagar. Måste lämna ett paket på posten idag, men orka ut igen när jag kommit hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 760
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp