R
Raderad medlem 68338
Den inbillade friske.
Haha jag har tydligen röd flagg i min journal
"pat svarar generellt att allt Àr bra"
"pat har skrivit ut sig sjÀlv mot lÀkares inrÄdan"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den inbillade friske.
Jag Àter upp mina ostbÄgar i detta nuBarnet har lagt sig och jag ska nog ta fram chips
Jag Àter upp mina ostbÄgar i detta nu
Firar födelsedagen med massor av samtal med skönsÄng.
Familjen gratulerat med ett par gröna swarowskiörhÀngen.
GÄtt tre rastningsrundor utan hund(tog ju bort henne i mÄndags men kroppen Àr fortfarande instÀlld och jag blir sÄ rastlös att jag behöver ut)
Kört sonen till jobbet och promenerat i motionsspÄret med mannen.
HÀmtat sonen och sen sushi för att fira!
Mycket bra dag ÀndÄ.
För nĂ„gra veckor sedan var det en spelare som trĂ€ffade med knĂ€et rakt pĂ„ nyckelbenet pĂ„ min brors lags mĂ„lvakt vilket resulterade i att mĂ„lvakten bröt nyckelbenet. PĂ„ akuten konstaterade de att det var brutet men ocksĂ„ att det var ur led/felplacerat. Typ 10 min senare "stĂ€mplar" (?) en av motstĂ„ndarna en frĂ„n min brors lag sĂ„ hĂ„rt att benskyddet gick i bitar. Det var alltsĂ„ hela benskyddet som sprack och blev till ett stort pussel. Kraften i det var sĂ„ stor att motstĂ„ndarens fot inte kunde stĂ„ emot sĂ„ han bröt foten pga den bara vek sig. SĂ„ det blev en till tur till akuten.ApropĂ„ brutna ben sĂ„ för nĂ„gra Ă„r sen bröt vĂ„r mĂ„lvakt nĂ„gra ben i handen samt handleden i en fotbollsmatch. Vi visste sĂ„klart inte det dĂ„, men hon slĂ€ngde av sig handskarna och skrek. Skulle hon gĂ„ av matchen? Nej! âDet Ă€r ingen fara men jag behöver hjĂ€lp att ta pĂ„ handskarna igenâ.
AlltsÄ dra pÄ tjocka men tighta fotbollshandskar över brutna ben⊠Ni skulle höra skriken.
Hon blev sen inkörd till akuten samma kvĂ€ll och benen hade gĂ„tt av och var nĂ„gon cm i âfelstĂ€llningâ. Det var samma match som en annan i laget bröt nyckelbenet under matchen. Undra vad akuten tĂ€nkte nĂ€r det kommer in tvĂ„ personer i likadana matchstĂ€ll.. med nĂ„n timmes mellanrum
Oj. 11 grader hÀr.En ny jobbvecka har börjat. Tur att jag bara jobbar 4 dar denna vecka
+2 ute