Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja du har ju idrottat ordentligt.. bara orienteringen det var ju lÄngdistans. Försökte ta reda pÄ hur lÄngt det var men hittade inte.Sitter i soffan vilket jag gjort större delen av dagen
KÀnde i morse att jag inte hade lust med ngt sÄ upptÀckte jag att det var orientering pÄ tv vÀxlade mellan det och fotboll sedan blev det cykel och nu Àr det Beach volleyboll. Har tvÀttat och stÀdat lite men mestadels tittat pÄ sport. Laddar för att börja jobba i morgon
Jag vet egentligen inte men har för mig att jag sÄg en uppgift att herrarnas var 18 km vet inte alls om jag har rÀtt. Det kan ha varit ngt annat som var 18Jaja du har ju idrottat ordentligt.. bara orienteringen det var ju lÄngdistans. Försökte ta reda pÄ hur lÄngt det var men hittade inte.
@rickie hittade nu damerna 9,4 och herrarna 12.9 km. Jag sÄg inte hela herrarnas.Jaja du har ju idrottat ordentligt.. bara orienteringen det var ju lÄngdistans. Försökte ta reda pÄ hur lÄngt det var men hittade inte.
Ha ha dÄ var det ngt annat som var 18 jag sÄg mest pÄ herrarnas slutet pÄ damernas@rickie hittade nu damerna 9,4 och herrarna 12.9 km. Jag sÄg inte hela herrarnas.
Inget hÀr Àn, men det Àr vÀl mÄlat i södra Sverige pÄ Blixtvakt just nu.HÀr har det precis Äskat och dundrat. Och ösregnat sÄklart. Vi for ut och tog in hÀstarna och de stackarna var sÄ frusna, till och med shettisen med regntÀcke pÄ... Men nu stÄr de inne med mat resten av kvÀllen !
Japp. Jag bor ju dÀr nere pÄ SkÄne-SmÄland-grÀnsen, mitt i blixtrandet ! Men det Àr lugnt just nu i alla fall!Inget hÀr Àn, men det Àr vÀl mÄlat i södra Sverige pÄ Blixtvakt just nu.
Visa bifogad fil 125239
Jag har tÀnt bÄde pannan i kÀllaenoch kökspannan för att torka ur huset lite. Det Àr inte kallt, men det Àr genomfuktigt och allt, ALLT, Àr blött. Efter duschen Àr det fortfarande pölar pÄ golvet nÀsta morgon.Helt sjukt! Har för första gÄngen ever, tÀnt i kaminen i början pÄ augusti, hoppas det snart blir varmt o skönt.
13 grader o ökat regn ute, inget blixt o dunder Àn men av ovanstÄende karta att döma sÄ Àr det snart hÀr.