Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på vad jag har för lösenord på datornPajen blev ”soggig” i botten men ändå god!
Nu funderar jag på när jag brukar gå upp en jobbdag. Och vad har jag med mig? Så många frågor
Visa bifogad fil 125250
Jag tog faktiskt med mig datorn hem när jag gick på semester, och testade logga in i fredags Trodde jag skulle vilja ”tjuvjobba” lite hemma under min ledighet men har faktiskt inte rört den förrän då!Jag funderar på vad jag har för lösenord på datorn
Skiten närmar sig alltså mig.
Det är verkligen ett rejält åskväder, från mitt vardagsrum ser jag stora blixtar och det mullrar rejält högt, men både när jag räknar och kollar på nätet är närmaste nedslagen ungefär en mil bort...Säkert, nu är det typ här
Inte mina. Köpta direkt från bonden slaktat på gården. 5 km bort.Kycklingen var saftig och god - 150 grader varmluft gör att den är tålig att stå inne längre än menat och den här dry rub fungerar olikt den första som inte smakade bra.
Kan dock konstatera att det är mycket vatten i frysta kycklingdelar.
Det är verkligen ett rejält åskväder, från mitt vardagsrum ser jag stora blixtar och det mullrar rejält högt, men både när jag räknar och kollar på nätet är närmaste nedslagen ungefär en mil bort...
Jag har inget emot åska egentligen men det är faktiskt lite annorlunda när jag är ensam i huset.
Rimligt ändå! Känns som höst härNu har jag eldat så mycket så jag fick öppna verandadörren
Men han är ju ursöt, fast mina är finareSa till mig själv att jag skulle virka en till elefant, denna gången lite (med betoning på lite) större än den förra. Köpte ett garn som jag hört ska vara mjukt och fluffigt och tänkte att det säkert blir perfekt. Resultatet? Elefanten blev nästan dubbelt så stor som den förra. Så ja, kan nog konstatera att jag är urkass på att bedöma hur stora mina virkade figurer kommer att bli (inte första gången)
Men, jag kan nog säga att jag i alla fall knäckt koden för hur man syr ihop delarna utan att det kommer tusen svordomar på köpet
Visa bifogad fil 125256
Nålen är bara för att ge lite perspektiv