Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade typ 5 gånger under natten följt av en lång dag idag :sleep: varav 6 h tillbringats bakom ratten = dags att sova så jag är någorlunda fungerande när jag återgår till jobb igen imorgon.
 
Det bara regnar här just nu. Annars hade jag inte suttit vid datorn heller utan haft allt utdraget. Blixtarna varade inte så länge heller.

Däremot tänker jag mer på i natt ifall det börjar åska ordentligt, därav laddar jag min mobil nu.
Det är på väg åt dina trakter...
 
Vi har så bra väder 😅 alldeles stilla och klart när vi gick in! 😍

IMG20230806213855.jpg
 
Såg nyss "gamla" bilder på mig själv med långt hår. Herregud vad det inte känns som jag längre. Jag är SÅ glad att jag till sist vågade klippa håret kort. Det är så oerhört skönt. Dessutom känns det som att både håret och hela jag ser fräschare ut nu, vilket såklart är väldigt trevligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp