Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att en mobil är åskkänslig därav onödigt att ha den inkopplad.Varför? Det går bra nu?
Det bara regnar här just nu. Annars hade jag inte suttit vid datorn heller utan haft allt utdraget. Blixtarna varade inte så länge heller.För att en mobil är åskkänslig därav onödigt att ha den inkopplad.
Det är på väg åt dina trakter...Det bara regnar här just nu. Annars hade jag inte suttit vid datorn heller utan haft allt utdraget. Blixtarna varade inte så länge heller.
Däremot tänker jag mer på i natt ifall det börjar åska ordentligt, därav laddar jag min mobil nu.
Då är det tur att mobilen strax har 100 %Det är på väg åt dina trakter...
Nån natt fotade jag i sömnen. Minns inget av det.Går igenom bilder på telefonen från veckan och ser att vid något tillfälle har jag tagit jag vet inte hur många bilder! På lite oklart föremål men det ser ut att vara mitt byxben
Och imorgon laddar du powerbanken basta. Vi är rädda om @EnyaDå är det tur att mobilen strax har 100 %
Nu kom nästa åskoväder in i wingfield...okej inte så mycket i utkanten längre... jaja bara att vänta ut.
Tack, ja, jag gillar honom trots att han blev lite större än tänkt. Meen har du kvar dem? Jag trodde att valparna redan hade haft ihjäl demMen han är ju ursöt, fast mina är finare