Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något allvarligt? KramFått ett "riktigt" mejl under semestern och det handlar om att jag gjort fel får jag åka hem igen?
Det kommer att lösa sig. jag tycker det är väldigt jobbigt att göra fel.Något allvarligt? Kram
Ge det en dag eller två så är du tillbaka på banan igen. Det är konstigt hur snabbt det går när man återgår, tycker jag. Vilket jag gör på torsdag."Jobbar". Är mest i chock över att kliva upp tidigt och kommer inte ihåg vad jag jobbar med egentligen
Blixtvakt hade stora driftsproblem igår, på X skrev de att det var på grund av ovädret och att de jobbar med en lösning som ska komma på plats blixtsnabbt. Men driftsproblemen höll till 23 igår i alla fall.Min jäkla blixtvakt funkar dåligt, vov är mer orolig nu av åskan så jag litar mer på honom än att åskan skulle vara en mil bort.
Fel kan alla göra vi är inte robotar. Om vi gör fel gentemot vår kund kommer det en avvikelserapport som skall fyllas i på engelska hur chefen garanterar att felet aldrig mer uppstår. Efter 23 år vet chefen fortfarande inte vad som svaret borde vara.Det kommer att lösa sig. jag tycker det är väldigt jobbigt att göra fel.
Ibland är det roligt med administration där verkligheten inte får vara med.Fel kan alla göra vi är inte robotar. Om vi gör fel gentemot vår kund kommer det en avvikelserapport som skall fyllas i på engelska hur chefen garanterar att felet aldrig mer uppstår. Efter 23 år vet chefen fortfarande inte vad som svaret borde vara.
Min filosofi är att gör man aldrig fel har man aldrig gjort något.Det kommer att lösa sig. jag tycker det är väldigt jobbigt att göra fel.
Förstår känslan men så länge man är människa och så länge man jobbar så kommer det att hända några gånger.Fått ett "riktigt" mejl under semestern och det handlar om att jag gjort fel får jag åka hem igen?
Det kommer att lösa sig. jag tycker det är väldigt jobbigt att göra fel.