Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det började regna så struntar i att lura iväg någon på fika. Fotbollen slut men orienteringen pågår fortfarande. Fryser lite då jag haft fönster öppna ( har några fönster som kan dra nytta av balkongens tak som skydd vid regn) så kanske tar mig en kaffe ändå.

Börjat gå igenom dvd-filmer för att se över och uppdatera registret. Tänkte göra lite sånt om det regnar under semestern.

Vid Eckerö var det sol iaf
Åt snitzel med bea. Var jätte gott men jätte dyrt
Sitter i bussen hem nu. Regnar en hel del

Bifogade filer

• 20230806_131238.webp
    20230806_131238.webp
    170,4 KB · Visningar: 24
Träffade en fantastiskt trevlig kvinna i tvättstugan (stått på henne innan eftersom hon haft översvämning i sitt förråd så tvättar hon i alla tvättstugor hon kan). Vi klickade verkligen så tvätten blev försenad att hängas upp. Förhoppningsvis hinner allt torka när tiden är slut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
59 309
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter...
2
Svar
24
· Visningar
953
Senast: MML
·
Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
831
Senast: bumpo
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 235
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka