Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det började regna så struntar i att lura iväg någon på fika. Fotbollen slut men orienteringen pågår fortfarande. Fryser lite då jag haft fönster öppna ( har några fönster som kan dra nytta av balkongens tak som skydd vid regn) så kanske tar mig en kaffe ändå.

Börjat gå igenom dvd-filmer för att se över och uppdatera registret. Tänkte göra lite sånt om det regnar under semestern.
 
Vid Eckerö var det sol iaf
Åt snitzel med bea. Var jätte gott men jätte dyrt
Sitter i bussen hem nu. Regnar en hel del
 

Bifogade filer

  • 20230806_131238.jpg
    20230806_131238.jpg
    256 KB · Visningar: 24
Träffade en fantastiskt trevlig kvinna i tvättstugan (stått på henne innan eftersom hon haft översvämning i sitt förråd så tvättar hon i alla tvättstugor hon kan). Vi klickade verkligen så tvätten blev försenad att hängas upp. Förhoppningsvis hinner allt torka när tiden är slut.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 964
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp