Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde upp igen och fick prata med en annan som var proffsig och lät glad, kundtjänst 101. Kunde inte låta bli att säga på slutet att hon måste ta hand om sin kollega som inte verkade må så bra. För första gången lät hon förvirrad. Jag sa att jag pratat med en annan först som uppenbarligen mådde dåligt och att de måste hjälpa henne.

Jag är sååååå passiv-aggressiv :D
 
Pust, var och handlade och i affären måste jag slå in koden som plötsligt var helt borta. Alltså helt puts väck. Jag försökte få muskelminnet att arbeta men det var stopp. Tryckte vad jag trodde var rätt kod. Nope. Var rädd att försöka flera gånger om kortet skulle spärras.

Kom till slut på att jag kunde logga in på mobilbanken och se pin där. Tack och lov fungerade det. Men det var lite skämmigt att stå där vid kassan och undra om personen som satt där trodde att jag snott kortet eller liknande.

Ska ta igen mig några minuter innan jag städar det sista och hoppar in i duschen innan jag ska ut till min bror.
 
Stressyr knappar!
 

Bifogade filer

  • 71224216513__AE9EDEF2-5108-47DB-A99C-DFB4DE68C318.jpeg
    71224216513__AE9EDEF2-5108-47DB-A99C-DFB4DE68C318.jpeg
    327,6 KB · Visningar: 35
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 678
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 874
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp