Är väl en klok idé?Försöker planera lite. Sjukskriven i fem veckor. Då känns det som jag kan flytta om min semester lite (semester planerad i augusti). Bara ta två veckor i augusti kanske och spara resten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl en klok idé?Försöker planera lite. Sjukskriven i fem veckor. Då känns det som jag kan flytta om min semester lite (semester planerad i augusti). Bara ta två veckor i augusti kanske och spara resten?
Ja jag tycker det. Att vara borta nio veckor nästan i rad känns lite väl bra. Två veckor vill jag ha, så jag får lite ledigt ihop med maken.Är väl en klok idé?![]()
Här regnar det rejält nu från att bara ha droppat lite tidigare i eftermiddagDet mullrar på håll. SNÄLLA regn - kom, kom!!
Jaså! Då kanske jag med kan få snart dåHär regnar det rejält nu från att bara ha droppat lite tidigare i eftermiddag
TejpaSitter och väntar på att mamma ska komma med kompresser så jag kan skydda den delen av mitt snitt som gått lite grann i sär.
Här (skåne) hotade dom med regn o besök av Åskar, har inte sett/hört någon av det alls, solen vräker ner o det är varmt som fasen.Det mullrar på håll. SNÄLLA regn - kom, kom!!
Det är gjort men det vätskar lite och vill skydda kläderna.Tejpa
Som sagt, det är gjort. Kompresserna är mest för att skydda kläderna liteHåller med @bumpo, tejpa!
Vad är det för kurser?Hittat två kurser jag skulle vilja gå i höst, måste bara hitta pengar till det..