Är väl en klok idé?Försöker planera lite. Sjukskriven i fem veckor. Då känns det som jag kan flytta om min semester lite (semester planerad i augusti). Bara ta två veckor i augusti kanske och spara resten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl en klok idé?Försöker planera lite. Sjukskriven i fem veckor. Då känns det som jag kan flytta om min semester lite (semester planerad i augusti). Bara ta två veckor i augusti kanske och spara resten?
Ja jag tycker det. Att vara borta nio veckor nästan i rad känns lite väl bra. Två veckor vill jag ha, så jag får lite ledigt ihop med maken.Är väl en klok idé?
Här regnar det rejält nu från att bara ha droppat lite tidigare i eftermiddagDet mullrar på håll. SNÄLLA regn - kom, kom!!
Jaså! Då kanske jag med kan få snart dåHär regnar det rejält nu från att bara ha droppat lite tidigare i eftermiddag
TejpaSitter och väntar på att mamma ska komma med kompresser så jag kan skydda den delen av mitt snitt som gått lite grann i sär.
Här (skåne) hotade dom med regn o besök av Åskar, har inte sett/hört någon av det alls, solen vräker ner o det är varmt som fasen.Det mullrar på håll. SNÄLLA regn - kom, kom!!
Det är gjort men det vätskar lite och vill skydda kläderna.Tejpa
Som sagt, det är gjort. Kompresserna är mest för att skydda kläderna liteHåller med @bumpo, tejpa!
Vad är det för kurser?Hittat två kurser jag skulle vilja gå i höst, måste bara hitta pengar till det..