Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nog sjuk. Inga av mina försök till återhämtning har fungerat senaste dagarna vilket varit frustrerande. Att vara ute med hunden i kvällssolen igår gjorde mig bara tröttare så då började jag inse att det nog är något. Det känns ändå skönt, att det inte bara är barnen och pollen som tagit knäcken på mig. En förkylning går över betydligt snabbare :D
 
Oj, det har visst blött igenom bandaget redan. Får ringa vårdcentralen imorgon och dels boka tid för kontroll om två veckor och dels be om råd.

Nu ska jag pyssla lite. Har en stickning som jag påbörjade för typ ett år sen, kan ju gott ägna den lite uppmärksamhet nu när jag ändå inte kan gå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 229
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp