Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter middag och är på bra humör.
Idag fick jag rejält med beröm från chefen när det gäller hur bra jag är med kunderna. Inte första gången, men med tanke på hur läskigt jag tyckte det var när jag började jobba i butik så känns det helt otroligt att ha lyckats komma över det och faktiskt kunna göra ett bra jobb och varje påminnelse om det ser jag till att suga åt mig.

Sedan gick jag hem, mötte en granne utanför porten och helt plötsligt frågade hon om jag ville ha en lampa. Det visade sig att hon hade en liten rislampa som hon "inte orkade slänga", som det egentligen inte var något fel på. Lite trög lampknapp, ett minilitet hål som man inte tänker på om man inte tittar precis rakt på det... Men jättefin. Alltså, jag älskar(!) rislampor och den där är i perfekt storlek för att stå och vara fin på en vägghylla eller liknande. Den kommer garanterat göra kvällarna mysigare här till hösten :love:
 
Återigen har jag fastnat i projekt och glömt bort att äta. Jaja har lite rostad potatis i kylen sen tidigare, så får hitta något att steka på till det bara.
När det är gjort ska jag nog spela lite tvspel. Var ett tag sen sist nu. Försöka göra det någon gång i veckan iaf.😅
 
Väntar på att minste barnet ska somna, sen ska jag hänga tvätt. Hur tvätten kan vara blöt efter 2 dagar i tvättstugan övergår mitt förstånd. Kan inte heller fråga sonen om han glömt starta avfuktare för han jobbar till 23.
 
Väntar på att minste barnet ska somna, sen ska jag hänga tvätt. Hur tvätten kan vara blöt efter 2 dagar i tvättstugan övergår mitt förstånd. Kan inte heller fråga sonen om han glömt starta avfuktare för han jobbar till 23.
Luften är fruktansvärt fuktig iaf här... det märks direkt på jobbet....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 744
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 224
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp