Fem kan jag föreslå. Då slipper jag helljus på väg till jobbet...Skönt, tycker jag. Mörkt vid kl 21 och sedan ljust igen vid 6-tiden året om skulle jag tycka var rätt lagom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fem kan jag föreslå. Då slipper jag helljus på väg till jobbet...Skönt, tycker jag. Mörkt vid kl 21 och sedan ljust igen vid 6-tiden året om skulle jag tycka var rätt lagom...
Nej, du fick absolut inte en släng av ett skällsord för en neuropsykiatrisk diagnos. Läs på lite människa!Jag fick verkligen det. Faktiskt. Blev såååå vansinnigt less på mig själv typ. Men ja hundra år sen jag använde ordet så ganska forntid.
Sen katterna flyttade in tar det längre tid att få kläder torra... förut var dörren öppen till tvättstugan.. men de stjälper bara till...Ja dessutom är tvättstugan i en källaren, därav behovet av att starta avfuktare..
Ja sjön värmer upp ganska fort trots att den är både djup och har tillflöden av källvätten. Men den har även källvatten som kommer underifrån, så simmar man över en sån så blir det iskallt på magenOj vad varmt!
Härligt! "bara" 100? Hur många ekipage är annars vanligt?Varit ute och hejat på byns årliga ride-out! Perfekt väder och så många fina ekipage! Bara runt hundra hästar i år tror jag, men det är himla fint ändå.
Runt tvåhundra, upp till 250 i vårt lilla samhälle. Det finns större, mer populära ritter också! Jag kan tänka mig att ekonomin påverkat även detta då det är många som hyr sina hästar och det är hyfsat dyrt.Härligt! "bara" 100? Hur många ekipage är annars vanligt?
Oj vad mäktigt! Aha, ja det kan man ju tänka sig ja.Runt tvåhundra, upp till 250 i vårt lilla samhälle. Det finns större, mer populära ritter också! Jag kan tänka mig att ekonomin påverkat även detta då det är många som hyr sina hästar och det är hyfsat dyrt.
Åh vad mysigtPå lördag är det "lilla ritten" för ponnyer och barn med ledare, det är typ det sötaste som finns.
Jättefint! De rider förbi utanför min dörr så jag går alltid ut och hejar.Åh vad mysigt