Försöker få tag på stationsbefälet. Tänkte få lite information om dagens häktningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick på kryckor i nästan 6 månader förra året. Man får sjukt snygga armar och axlar! (För att nu försöka komma med lite pepp ).Då var jag färdig på operationen. Lite trött men det har gått bra. Nu hoppas jag att det hjälper i det långa loppet också.
Behövde inte vara så orolig för spruta, jag blev sövd istället.
Nu ska jag träna på att hoppa på kryckor ett tag
Idag är solen och värmen på östra kusten, så du får åka "hem". Solen vräker ner, 28 grader och tack o lov för sjöbrisen! Snart blir det badaHade tänkt åka och bada efteråt, men vattnet kom uppifrån i form av regn istället.
Hörde det!Idag är solen och värmen på östra kusten, så du får åka "hem". Solen vräker ner, 28 grader och tack o lov för sjöbrisen! Snart blir det bada
Oj, ja det förstår jag. Jag ska bara ha kryckorna som stöd i en vecka så några snygga armar blir det inteJag gick på kryckor i nästan 6 månader förra året. Man får sjukt snygga armar och axlar! (För att nu försöka komma med lite pepp ).
https://www.aftonbladet.se/nojesbla...kattesmall-ska-ha-undanhallit-miljoner-kronor
Surfar lite förstrött och funderar på om Rasmusson är en symtom av dagens samhälle. Och om han verkligen är så naiv och okunnig som han vill framstå. Jag tror iofs att han kanske är det.
Oj vad varmt!Vi har badat, det var 26 grader i sjön
Så nu sitter jag (vovvarna ligger) i skuggan och softar - mmmmmm semester
Jag trodde att såna funkofobiska uttryck hörde till forntiden...Försöker ta nån midsommarfin bild på mej och pållan men jag får fan damp. Är det inte nån jävla ful min man gör pga solen så får man med de jäkla dubbelhakorna så man ser mer klotrund än nödvändigt ut.. Stackars tålmodiga pållan som lätt tar gräs till muta . Undra vem av oss som är mest less på fotandet nu . Lyckades riva mig med tur dock att rivsåren gick på båda sidor om födelsemärket på knäet för sånt brukar blöda duktigt .
Jag fick verkligen det. Faktiskt. Blev såååå vansinnigt less på mig själv typ. Men ja hundra år sen jag använde ordet så ganska forntid.Jag trodde att såna funkofobiska uttryck hörde till forntiden...