Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit sen frukost och fika på café med kompis.
Gick en sväng till bibblan men det är hopplöst att hitta när man inte vet vad man söker.
Får fjäska för mitt privata bibliotek istället.
IMG_2618.jpeg
 
Då var jag färdig på operationen. Lite trött men det har gått bra. Nu hoppas jag att det hjälper i det långa loppet också.
Behövde inte vara så orolig för spruta, jag blev sövd istället.

Nu ska jag träna på att hoppa på kryckor ett tag
Jag gick på kryckor i nästan 6 månader förra året. Man får sjukt snygga armar och axlar! :) (För att nu försöka komma med lite pepp ❤️).
 
Försöker ta nån midsommarfin bild på mej och pållan men jag får fan damp. Är det inte nån jävla ful min man gör pga solen så får man med de jäkla dubbelhakorna så man ser mer klotrund än nödvändigt ut.. Stackars tålmodiga pållan som lätt tar gräs till muta 😆. Undra vem av oss som är mest less på fotandet nu 🙄🫣😆. Lyckades riva mig med tur dock att rivsåren gick på båda sidor om födelsemärket på knäet för sånt brukar blöda duktigt 🙃.
 
Ser ut att bli mer regn snart! Frågan är om jag ska skynda på det hela med att hänga ut tvätt nu när stallet är klart 😁 (hängde aldrig innan jag åkte)
 
Åt just en matlåda- eller innehållet förstås! blev riktigt glad över att det verkligen var gott! Mat smakar inte gott längre, jag är inte sugen osv, men nu kändes det verkligen gott! Jag gjorde en egen variant av Jamie olivers egna variant av ratatouille med saffransris, till det lite beasås. Han hade inte beasås utan stekt kött marinerat typ i en blandning med bland annat olja och senap, det hade jag när jag gjorde måltiden, men frös in utan kött. Det blev flera matlådor så jag har med andra ord fler kvar i frysen att ta fram! Gott! Får göra mer av det!
 
https://www.aftonbladet.se/nojesbla...kattesmall-ska-ha-undanhallit-miljoner-kronor

Surfar lite förstrött och funderar på om Rasmusson är en symtom av dagens samhälle. Och om han verkligen är så naiv och okunnig som han vill framstå. Jag tror iofs att han kanske är det.

Jag tror att väldigt mycket är en mask som han vill visa upp. Snubben är väl iaf 25, men verkar vilja framstå som närmre 15.. Jag är nog iofs påverkad av att jag har väldigt svårt för honom sedan innan, bla pga tidigare uttalanden.
 
Efter medicinen igår så blev migränen värre istället för bättre, så jag blev hemma från jobbet ett par dagar. Mutter, jag som hoppats klara mig över sommaren iaf.. Nu känns det som att det gått över, även om det fortfarande känns i kroppen (inget konstigt, migrän är sjukt slitigt för kroppen..). Jobb imorgon, sen midsommar!
 
Försöker ta nån midsommarfin bild på mej och pållan men jag får fan damp. Är det inte nån jävla ful min man gör pga solen så får man med de jäkla dubbelhakorna så man ser mer klotrund än nödvändigt ut.. Stackars tålmodiga pållan som lätt tar gräs till muta 😆. Undra vem av oss som är mest less på fotandet nu 🙄🫣😆. Lyckades riva mig med tur dock att rivsåren gick på båda sidor om födelsemärket på knäet för sånt brukar blöda duktigt 🙃.
Jag trodde att såna funkofobiska uttryck hörde till forntiden... :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 229
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp