Skillnad på ljummet/varmt och varmt/hett.På vilket sätt? Det är ju också varmt och kallt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skillnad på ljummet/varmt och varmt/hett.På vilket sätt? Det är ju också varmt och kallt.
Skillnad på ljummet/varmt och varmt/hett.
Fast jag äter inte heta bakverk.Som sagt, nybakad paj eller nybakad kladdkaka är också varmt, inte ljummet, men vi kan släppa det
Grattis! Härligt med ett sommarbarn!Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Stort grattis!Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
GrattisTjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
woho grattis!Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
GrattisTjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Grattis!Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Grattis! Härligt med ett sommarbarn!
Stort grattis!
Grattis
woho grattis!
Grattis
Grattis!
Grattis!
Tack alla. Han är faktiskt helt jävla perfekt