Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Dricker den sista slatten vin idag. Nuförtiden rĂ€cker en flaska rödvin i fyra dagar Ă„t mig... :D Har precis Ă€tit upp gĂ„rdagens rester av marinerad flĂ€skytterfilĂ©, nypotatis och sallad. Sedan det svĂ„ra beslutet att vĂ€lja mellan ananassplit eller vaniljglasspinne överdragen med mjölkchoklad och mandel.... Livet Ă€r bra besvĂ€rligt ibland... 😬
 
Jag mÄste vara dum i huvudet eller helt felskruvad, 3 fönster till putsade (pÄ skuggsida) och sen klippt ca 2000kvm grÀs, detta Àr tempen kl 17,15, 1 siffran Àr inne , 2 Àr ute och sista Àr den oinstÀllda klockan
20230612_170136.jpg
 
Jag Àr kattvakt sÄ jag Àr hos pappas kompis med deras katt. Det Àr samma katt som jag var kattvakt Ät i vintras :)

Men min autism grĂ„ter över oklarheten i "1-2 pĂ„sar blötmat". Liksom hallĂ„? Ska jag ge henne en pĂ„se eller tvĂ„ pĂ„sar? De sa ocksĂ„ "beroende pĂ„ hur varmt det Ă€r" (antar att de menar att det beror pĂ„ hur mycket hon Ă€r ute), men jag kĂ€nner ju inte henne sĂ„ bra sĂ„ jag vet inte hur mycket hon brukar Ă€ta. Vill ju inte att hon ska gĂ„ hungrig men vill inte heller kasta massor av mat i onödan 🙈
 
<snip> Men min autism grĂ„ter över oklarheten i "1-2 pĂ„sar blötmat". Liksom hallĂ„? Ska jag ge henne en pĂ„se eller tvĂ„ pĂ„sar? De sa ocksĂ„ "beroende pĂ„ hur varmt det Ă€r" (antar att de menar att det beror pĂ„ hur mycket hon Ă€r ute), men jag kĂ€nner ju inte henne sĂ„ bra sĂ„ jag vet inte hur mycket hon brukar Ă€ta. Vill ju inte att hon ska gĂ„ hungrig men vill inte heller kasta massor av mat i onödan 🙈

Jag skulle valja att ge mer om hon ser ut att vilja ata mer ... och tanka att det ar battre att kasta an att ge for lite.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bÀttre pÄ problemlösning. Och har man sÄna mÄl i livet sÄ...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under mĂ„nga Ă„r funderat pĂ„ att skaffa katt, men inte vĂ„gat ta pĂ„ mig det ansvaret. Möjligheten att fĂ„ kattvakt Ă€r ocksĂ„...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
HÀstmÀnniskan Varning för vÀldigt lÄngt inlÀgg. Jag behöver lite rÄd och tankar angÄende hur jag ska göra med mina hÀstar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & SjÀl Utan att gÄ in pÄ alla detaljer - jag funderar pÄ att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har mÄnga kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 247
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp