Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis Bumpen!Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han Àr 3226 gram tung och 49 cm lÄng och kÀrnfrisk. Jag Àr rÀtt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Varmaste gratulationerTjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han Àr 3226 gram tung och 49 cm lÄng och kÀrnfrisk. Jag Àr rÀtt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han Àr 3226 gram tung och 49 cm lÄng och kÀrnfrisk. Jag Àr rÀtt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han Àr 3226 gram tung och 49 cm lÄng och kÀrnfrisk. Jag Àr rÀtt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Stort stort grattisTjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han Àr 3226 gram tung och 49 cm lÄng och kÀrnfrisk. Jag Àr rÀtt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
Grattis!
Grattis @bumpo
Grattis Bumpen!
Varmaste gratulationer
Ett till buke-barn
Grattis! Och sÄ fina namn
Hurra!
Grattis!!!!!!!Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han Àr 3226 gram tung och 49 cm lÄng och kÀrnfrisk. Jag Àr rÀtt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
<snip> Men min autism grÄter över oklarheten i "1-2 pÄsar blötmat". Liksom hallÄ? Ska jag ge henne en pÄse eller tvÄ pÄsar? De sa ocksÄ "beroende pÄ hur varmt det Àr" (antar att de menar att det beror pÄ hur mycket hon Àr ute), men jag kÀnner ju inte henne sÄ bra sÄ jag vet inte hur mycket hon brukar Àta. Vill ju inte att hon ska gÄ hungrig men vill inte heller kasta massor av mat i onödan