Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fraga din tandlakare sa far du ett svar du kan lita pa. Men tanderna spricker inte for att du dricker kaffe och ater glass ... daremot kan det bli ilningar i tanderna da om du haller pa att fa hal.
Som sagt, tänker inte chansa.
IMG_2474.jpeg
 
Jag dricker ju inte kaffe men har absolut fått uppfattning om att kaffe inte är så mycket varmare än paj eller kladdkaka.

Du får såklart göra som du vill men det verkar lite överdrivet.
Ok. Jag dricker kaffe som är rejält varmt eller hett.
Våfflor är sällan mer än ljummen.

Men som sagt, överdrivet eller ej så har jag tillräckligt med obehag när jag besöker tandimplantat för att inte chansa.
 
Efter pysseldag I stallet och gått promenix och betat både pållan och hagkompisen utmed grusvägen (superduktiga som inte brydde sig alls när ena minilastbilen från bröllopsfesten igår körde lite onödigt fort och fick bromsa ganska ordentligt) och sen avslutningsvis middag och se Exit med älsklingen är det hög tid att sova 🥱.
 
Skulle behöva tömma min telefon på foton och filmer till den externa hårddisken... funderar nu på om jag kan använda teven istället för datorn att göra detta.... datorn lever liksom lite sitt eget liv de få gångerna per år jag slår på den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 246
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp