Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhh,vad gott det lätGjort två små smörgås”tårtor” till mig själv, lite för sent så den ena kommer ju inte dra så länge men kanske blir god ändå. Hoppas jag!
Också fixat lite på balkongen, blev ganska nöjd!
Och låta bli att curla ungen som är vuxen o kan städa o göra mat åt sig själv.Ser fram emot ledighet
Ska passa på att se en massa filmer och vara ledig.
Haha det medOch låta bli att curla ungen som är vuxen o kan städa o göra mat åt sig själv.
Nu är ett plan i yxnerum och häver vatten...Nä, det verkar vara lite söder om Nykil som de vattenbombar.
Här tog vi en glass på Ridskolan.... dotterns är betald men hon får hämta den efter teorin...Funderar på vad jag ska hitta på till kvällsmat, skickat in den första uppgiften i den ena sommarkursen. Lite trött på mig själv som har lyckats beställa fel bok till den andra sommarkursen Jag hoppas att rätt bok dyker upp i morgon innan seminariet på tisdag
Såg det, fjärde varvet som det häver vatten. Verkar vara mitt i naturreservatet.Nu är ett plan i yxnerum och häver vatten...