Det brinner i Ronneby också, såg jag precis på aftonbladet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åt den glassen med ihop med kaffeInte mycket gjort här heller, men är det helg så är det! Nu ska jag ta lite kaffe och en glass!
Visa bifogad fil 121034
Jag håller med digÄr det bara jag som inte tycker att kaffe och glass är särskilt gott tillsammans? Jag gillar båda delar var för sig... Men kall glass och varmt kaffe skär sig lite för mig... Fast ÄNNU värre är kaffe och frukt tillsammans...
Absolut, speciellt som kaffe är inte gott. Så det kan man lika gärna ta bortÄr det bara jag som inte tycker att kaffe och glass är särskilt gott tillsammans? Jag gillar båda delar var för sig... Men kall glass och varmt kaffe skär sig lite för mig... Fast ÄNNU värre är kaffe och frukt tillsammans...
Agreed. Kaffe är njutningsfullast som skapat. Inte glass, socker, mjölk eller grädde i ekvationen. Bara svart och kraftfullt.Är det bara jag som inte tycker att kaffe och glass är särskilt gott tillsammans? Jag gillar båda delar var för sig... Men kall glass och varmt kaffe skär sig lite för mig... Fast ÄNNU värre är kaffe och frukt tillsammans...
Agreed. Kaffe är njutningsfullast som skapat. Inte glass, socker, mjölk eller grädde i ekvationen. Bara svart och kraftfullt.
Jag håller med, fast någon gång då och då kan jag tycka att det är gott med cappuccino, eller liknande. Eller varför inte en Irish Coffee ?Agreed. Kaffe är njutningsfullast som skapat. Inte glass, socker, mjölk eller grädde i ekvationen. Bara svart och kraftfullt.
Irish Coffee får du ha för dig själv, är jag inte tillräckligt vuxen förJag håller med, fast någon gång då och då kan jag tycka att det är gott med cappuccino, eller liknande. Eller varför inte en Irish Coffee ?
Eller när man äter ute på en torsdag och kan ta vispad grädde (till pannkakorna) för att toppa kaffet med. "Irish Coffe utan Irish."Jag håller med, fast någon gång då och då kan jag tycka att det är gott med cappuccino, eller liknande. Eller varför inte en Irish Coffee ?
En dobbis tydligen, knepig sort det därPutsat 3 fönster vem gör det i 27 graders värme ?
Ähum. Grannen med städfirma stönade över pensionären som bokat fönsterputs i hela villan. NU i värmen.Putsat 3 fönster vem gör det i 27 graders värme ?
Dom blev i alla fall flugskitsfria och fick nya gardinerÄhum. Grannen med städfirma stönade över pensionären som bokat fönsterputs i hela villan. NU i värmen.
Hon trodde inte hon skulle få ett resultat hon själv kunde vara nöjd med. "Projekt omöjligt".
Så ja, du är inte riktigt klok.
Det gör jag men mamma har skrämt mig och säger att tänderna kan spricka.Är det bara jag som inte tycker att kaffe och glass är särskilt gott tillsammans? Jag gillar båda delar var för sig... Men kall glass och varmt kaffe skär sig lite för mig... Fast ÄNNU värre är kaffe och frukt tillsammans...