Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag på tåget hem. Hann tyvärr inte se så mycket av Sthlm, men av det jag såg så är det precis som jag minns det 😍 Om några veckor åker jag upp till Sthlm igen för del 2 av det jag gjorde denna gången. Den resan blir nog lika kort som denna så får fundera på om det är något jag verkligen vill se och om jag i så fall ska förlänga tiden i Sthlm med en dag eller något :)

Vet att jag inte sagt vad det är jag har gjort. Det är för att jag inte får gå ut med det offentligt än, men om några veckor så får jag säga vad det är jag gör/har gjort 😊
 
Sitter och funderar på vad jag borde göra eftersom jag vilat större delen av eftermiddagen. Kom dock nyss på att man inte måste göra saker, prestera och vara duktig hela tiden så jag lutar mig tillbaka och fortsätter slösurfa en stund till. Snart middag!
 
Sitter och funderar på vad jag borde göra eftersom jag vilat större delen av eftermiddagen. Kom dock nyss på att man inte måste göra saker, prestera och vara duktig hela tiden så jag lutar mig tillbaka och fortsätter slösurfa en stund till. Snart middag!
Men då tror jag att jag lyssnar på dig! Sitter och funderar på om jag skulle gå en promenad, för att ”man borde det”. Men det kanske jag inte alls borde, dessutom är det ganska sent nu också.
 
Men då tror jag att jag lyssnar på dig! Sitter och funderar på om jag skulle gå en promenad, för att ”man borde det”. Men det kanske jag inte alls borde, dessutom är det ganska sent nu också.
Precis! Visst är det skönt och belönande att få saker gjorda, men ibland tror jag att det är precis lika nyttigt att tysta ner prestationsprinsessan lite och inse att det är helt okej att inte ha "åstadkommit" någonting på hela helgen/dagen/eftermiddagen/kvällen. "Resting is also an achievement", som min kloke man sa en gång :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 246
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp