Det gör jag men mamma har skrämt mig och säger att tänderna kan spricka.
Hur har hon förklarat att det skulle gå till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag men mamma har skrämt mig och säger att tänderna kan spricka.
TemperaturskillnadenHur har hon förklarat att det skulle gå till?
Stör mig på vinden som gör att det torkar ut ännu mer...Det är 22 grader ute och sol men blåser så jag sitter ändå med kofta, tofflor och filt känns lite fel... Men blåsten är den stora anledningen, vart perfekta vindar hela dagen men nu tar det i kanske dags att gå in och koka lite kaffe...
Har alltid sån ”tur” när jag budar på orimliga saker, nu vann jag förståsJag igår: Nu ska jag spara pengar till Norgeresan!
Jag idag: Går in på Tradera och budar på orimliga saker…
Och gör så det inte är skönt sitta ute i bara shorts och linne får vi också vattningsförbud framöver så blir vinden ett rejält störningsmoment dockStör mig på vinden som gör att det torkar ut ännu mer...
Har hittills köpt en knapp, en brosch (trollslända) och en bergkristallHar alltid sån ”tur” när jag budar på orimliga saker, nu vann jag förstås
Men då tror jag att jag lyssnar på dig! Sitter och funderar på om jag skulle gå en promenad, för att ”man borde det”. Men det kanske jag inte alls borde, dessutom är det ganska sent nu också.Sitter och funderar på vad jag borde göra eftersom jag vilat större delen av eftermiddagen. Kom dock nyss på att man inte måste göra saker, prestera och vara duktig hela tiden så jag lutar mig tillbaka och fortsätter slösurfa en stund till. Snart middag!
Precis! Visst är det skönt och belönande att få saker gjorda, men ibland tror jag att det är precis lika nyttigt att tysta ner prestationsprinsessan lite och inse att det är helt okej att inte ha "åstadkommit" någonting på hela helgen/dagen/eftermiddagen/kvällen. "Resting is also an achievement", som min kloke man sa en gångMen då tror jag att jag lyssnar på dig! Sitter och funderar på om jag skulle gå en promenad, för att ”man borde det”. Men det kanske jag inte alls borde, dessutom är det ganska sent nu också.
Med tanke på att mina tänder klarar det som ramlar sönder i småsmulor så är det nog inte så troligt.Temperaturskillnaden
Jag vet att det är fler som har sagt samma sak.Med tanke på att mina tänder klarar det som ramlar sönder i småsmulor så är det nog inte så troligt.
Temperaturskillnaden
Väldigt stor skillnad.Men äter ni aldrig glass med t.ex. paj, kladdkaka eller pannkakor?