Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tagit en vilodag idag, tänker inte ens laga mat utan hittade lasagnerester i frysen jag tänkte äta till middag.
Känns så skönt att ha hela fem dagar ledigt nu får då kan jag ta en dag fri från att göra saker utan dåligt samvete för jag har fler dagar på mig.

Mitt lilla lyckopiller var sååå glad idag! Så fort vi körde in på kantzonen signalerade hon att här ska vi minsann galoppera. Men hon accepterade att matte var trist och ville skritta fram färdigt först.

Sen när hon fick signal för trav kunde hon inte hålla sig utan galopperade. Så glad, så glad. Jag skrattade högt och lät henne hållas. Det är så roligt att köra henne. :love:

Lite coolt var det ändå när vi galopperade på hemväg och jag tänkte ”nu är det dags att sakta av för avskrittning” och innan jag ens säger nåt börjar hon korta galoppen för att sen gå över i trav och skritt. :heart

IMG_3852.webp

Ser på GVFÖ. Hade inte tänkt kolla den men tänkte det skulle vara lagom som tidsfördriv så kollar ikapp på svtplay nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
700
· Visningar
28 115
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 431
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna