Åh, vad spännande! Hoppas det blir bra!Ska hälsa på valpkullen vi ska köpa valp ifrån!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad spännande! Hoppas det blir bra!Ska hälsa på valpkullen vi ska köpa valp ifrån!
Det ramlade in en nedmonterad bastu i mitt förråd ikväll så jag behövde ta ut gräsklipparen.Har påbörjat 2a omgången klippning av gräs eländet , nu är jag nere på nästsista steget, den tjurar lite o är inte så självgående som den är när gräset är ordentligt klippt, men det tar sig, har även rensat 2 rabatter från döda pinnar o gräs mm (hatarbete)
Det blir det säkert! Redan träffat släktingar och helsyskon jag tyckte om.Åh, vad spännande! Hoppas det blir bra!
Jag är redan på jobbet och väntar på att klockan skall bli 6.20.....Hade gärna fortsatt sova men det funkar ju inte. Dags att gå upp!
Lyckades med att först göra en kopp te som jsg ställde för att svalna på kontoret. Sedan hade någon kokat kaffe, så då blev jag sugen på kaffe.
Så nu sitter jag här och dricker varannan kaffe och varannan te..