Så fint det blev!Blev inget museum idag som det var tänkt, istället byggde vi klart hamsterburen, köpte en bänk till den på blocket och åkte iväg och fikade i solen.
Björn-hägnet.
Visa bifogad fil 116307
Tv'n ska flyttas lite uppåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint det blev!Blev inget museum idag som det var tänkt, istället byggde vi klart hamsterburen, köpte en bänk till den på blocket och åkte iväg och fikade i solen.
Björn-hägnet.
Visa bifogad fil 116307
Blev inget museum idag som det var tänkt, istället byggde vi klart hamsterburen, köpte en bänk till den på blocket och åkte iväg och fikade i solen.
Björn-hägnet.
Visa bifogad fil 116307
sa du till personen?Lyckades till sist ta mig till stallet. Blev tom ett dressyrpass på seg häst. Det finns inte mycket ork för jobb för henne just nu.
Ponnyn har gått ned hiskeliga 2,5 cm i omfång på en vecka, så hon får nog inte många tussar hö vid fodring tyvärr.
Som grädde på moset berättade en person att åringen varit sååå gosig dagen innan. Fast jag sagt ifrån flera gånger att de inte ska hålla på med henne. Blir bara uppgiven och less nu.
sa du till personen?
så tristNä, jag blev så paff och ledsen. Har redan sagt till personen en gång innan och påpekat att jag kanske måste flytta åringen om det fortsätter. Uppenbarligen bryr sig inte personen.
jag är med gnällkärringen i stallet så vi kan starta klubbNu var jag en trist gnällkärring och skrev till alla i stallet att inte gosa med åringen och att jag annars måste flytta henne. Hoppas verkligen att de fattar den här gången…
Jag har strejk idag. Ville inte upp i morse och nu sitter jag på balkongen och vill inte till stallet.
En del av mig funderar ärligt talat på att sälja ponnyn och åringen. Inte för ekonomins skull, det löser sig, men för att det känns som att jag inte hinner/orkar tillräckligt.
Förstår att det kanske är extra mycket i samband med flytten och allt, men jag tycker inte det låter som en helt tokig idé om man bara ska gå på hur det verkar när du skriver här.
Kvalitet framför kvantitet och allt det där! (Alltså, menar såklart inte att hästarna är av låg kvalitet, utan mer att tiden lagd på häst ska vara kvalitativ!) Bättre att orka ha roligt och njuta av en häst än att stressa för att hinna med tre!
<snip>
Som grädde på moset berättade en person att åringen varit sååå gosig dagen innan. Fast jag sagt ifrån flera gånger att de inte ska hålla på med henne. Blir bara uppgiven och less nu.