Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tråkigt att missa dop av lilla kusin 😔 men inget vidare att hosta (den sitter ju i efter våra förkylningar vi precis haft) i kyrkan och köra långt (typ 30 mil enkel resa) när man inte mår helt topp är ju inte särskilt bra 🙃. Glad över att ha kunnat fira med våra familjer här hemma och lite skritturer med pållan ❤.
 
Blev en mil på lätta ben. Det var inte vad jag trodde.
Precis lagom temperatur att motionera i också.
Nu blir det ny bok, mat och sen trav på tv.
8D7A7B19-87BF-4828-A997-BF0170E69227.jpeg
 
Försökte hitta inställningarna för hur datorn ska reagera när man fäller ner skärmen. Vet att jag ställt in den så den ska gå i viloläge då men ville kolla. Hittar inte. :confused:
Så kom det en till uppdatering ... :D Installerar den nu.
Är sugen på pizza och jättehungrig.
Ser Let's dance.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 047
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp