Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är kanske en gråzon, det finns ju de som jobbar med att leverera produkter och mat till folks hem som beskrivit det som olustigt när folk öppnat "halvklädda" men går du runt i ditt eget hem utan att interagera med omvärlden är det nog absolut ingen som bryr sig om hur du är klädd.
Men morgonrock och öppna ytterdörren... nä men ni vann jag kastar morgonrocken på tisdag... Så ingen skall någonsin behöva se mig i morgonrock i fortsättningen....
 
Men morgonrock och öppna ytterdörren... nä men ni vann jag kastar morgonrocken på tisdag... Så ingen skall någonsin behöva se mig i morgonrock i fortsättningen....
Alltså jag argumenterar faktiskt inte för eller emot något, jag bara försöker förklara på ett neutralt sätt hur andra kan tycka att det inte är tillräckligt påklätt i vissa situationer. Jag bryr mig i själva verket inte om ifall du så skulle ta din morgonrock till mataffären, till bussen, till jobbet, till din bästa väns bröllop eller begravning. Det påverkar inte mig.
 
Precis fikat lite. Har drygt 2 timmar på mig att gå till bussen, och har ingen aning om hur långt det är till busshållplatsen :rofl::laugh:
 

Bifogade filer

  • 20230408_135917.jpg
    20230408_135917.jpg
    371 KB · Visningar: 58
När jag är hemma och det inte är tillräckligt kallt för att ha på sig mysbyxor så går jag runt med enbart en trasig gammal kofta som bokstavligen håller på att falla i bitar. Så nej, öppnar inte i enbart den, men försöker dra på mig ett par byxor när det ringer på dörren. Däremot är koftan mycket cleavage, men jag ser mer eller mindre respektabel ut.

Är enklare på vintern när jag har på mig byxor och en t-shirt under koftan samt tofflor. Men tja, byxor och kofta tycker jag räcker för att öppna. Mer att jag inte vill öppna när det är totalt kaos.

Edit: Har aldrig på mig morgonrock men skulle öppna med den på. Även om jag kanske skäms lite när klockan är tre på eftermiddagen och jag vandrar runt i en morgonrock. :angel:
 
Jaha. Just som jag trodde att de hade flugit klart kom det en gubbe till och ville titta, så det tar några starter till. Suck. Jag vill göra något annat nu.
Men, han har varit med mig på hästtävlingar i betydligt värre väder. Jag får passa på att njuta av solen
 
Vaken nu. Nastan i alla fall. 🥱 Nu har jag sett sa manga agg ratter att det nog ar dags att kopa mer agg for att create nagra sjalv. I gar hittade jag farsk majs pa affaren, forsta gangen for sasongen :up: sa det blir i alla fall grillad majs ... i flera dagar tror jag :angel: jag blev lite begeistrad over majsen.:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 047
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp