Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huvudvärksväder igen.. Nu här jag åskmuller på håll också.
Tyvärr saker som behlver göras. Bara masa sig ut ändå.
 
Jag har ingen lust att göra det jag behöver göra idag. Vill hellre slappa i soffan med dålig tv och hjärndöda mobilspel när Marodör sover. Men antar att jag får ta tag i att vika tvätt så jag kan hänga den tvätten som precis blivit klar.
Sist kastade jag ner tvätten i biltema kasse....



den som spar han har.....




På söndag måste jag....
 
Försöker städa lite och tänkte plocka upp tvätt från tvättpåsen som står i hallen. Den var oväntat tung. :idea: Stoppade ner handen och...

20230707_155655.jpg


PS. Foliet är pga en viss brun dam som tror hon är en hamster
 
Idag ska jag riskera mitt liv,eller rättare sagt har redan börjat, ingen Epipen i skånehuset, men getingar på taket jag ska ta ner pannorna på o byta dom mot plåt, och ja det måste göras nu för jag har under en begränsad tid tillfällig vårdnad om grannens takstege.
Sa jag att jag är allergisk mot getingar? 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp