Utkörning av blommor och dyl. till butiker och skötsel av dem därVad är det för jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utkörning av blommor och dyl. till butiker och skötsel av dem därVad är det för jobb?
Lät kul!Utkörning av blommor och dyl. till butiker och skötsel av dem där
Här blir det räkstubbe... kort datum till imorgon... kvällsmat och frukost imorgon.....Själv sitter jag i soffan och borde plocka ur diskmaskinen och plocka i.
Ikväll blir det fläskfilé till middag
Köpte ju 5 kilo för ett par månader sen
Har fortfarande kvar av dem
Sist kastade jag ner tvätten i biltema kasse....Jag har ingen lust att göra det jag behöver göra idag. Vill hellre slappa i soffan med dålig tv och hjärndöda mobilspel när Marodör sover. Men antar att jag får ta tag i att vika tvätt så jag kan hänga den tvätten som precis blivit klar.
Jag kan ta semester så kan du jobba åt mig nästa vecka........Semester
Fast egentligen känner jag inte riktigt så, kommer sakna jobbet
I vilket område?Utkörning av blommor och dyl. till butiker och skötsel av dem där
Norrköping kommer jag hållsI vilket område?
Sambons jobbarkompisar stog och ylade det vi grinden när vi slutade....SEMESTER
Jag måste få tvätten torkad. Alla överdelar som passar är nedkräksadeSist kastade jag ner tvätten i biltema kasse....
den som spar han har.....
På söndag måste jag....
Ja men den torra tvätten menar jag... det som var torrt i helgen kastade jag i biltema kasse... slapp sortera då..Jag måste få tvätten torkad. Alla överdelar som passar är nedkräksade
Skönt... vi har 5 år.. gäller bara att komma ihåg....Har nu tagit TBE-vaccin. Känns bra. Tre år till nästa gång