Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hund äter maskrosblommor. Uppfödaren sa att nästan hela hennes flock gjorde detMin hund älskar äpplen och vattenmelon !
... och mala staket. Jag blev väldigt konfys när jag läste det första gången @hastflickaMonster istället för mÖnster blir lite roligt...
Äter du nån medicin som har ökad blödningsrisk som biverkan? Du behöver inte svara såklart. Det var bara en tanke.Nu sitter jag och väntar på att närakuten ska ringa upp. Boka en tid till imorgon. Får jag feber ska jag åka in akut. Men jag tror inte det kommer behövas. Det är nog inte så farligt. Sköterskan jag pratade med tyckte det lät konstigt att det fortfarande blöder. Jo kanske, det borde ju slutat vid det här laget.
Nope.Äter du nån medicin som har ökad blödningsrisk som biverkan? Du behöver inte svara såklart. Det var bara en tanke.
Tack för erbjudandet, men jag saknar mitt jobb - tror inte jag saknar ditt jobbJag kan ta semester så kan du jobba åt mig nästa vecka........
Det vet du inte... det ser du på måndag 6.20Tack för erbjudandet, men jag saknar mitt jobb - tror inte jag saknar ditt jobb
Nope.
Hon på närakuten tyckte jag skulle tvätta med tvål och vatten och sätta på ett nytt plåster. Vet inte om jag vågar ärligt talat, tänker på infektionsrisken..
Tvätta o torka är nog ingen fara att göra .men stinker det så är det ju något fel.Nope.
Hon på närakuten tyckte jag skulle tvätta med tvål och vatten och sätta på ett nytt plåster. Vet inte om jag vågar ärligt talat, tänker på infektionsrisken..
@dobbis jag vill förtydliga att det på bilden INTE är den mysiga uteplatsenVisa bifogad fil 122940
När det börjar blåsa på den mysiga uteplatsen...
Jag tänkte att den kanske var under arbete@dobbis jag vill förtydliga att det på bilden INTE är den mysiga uteplatsen
Det luktar riktigt jäkla illa, blöder och varar.Tvätta o torka är nog ingen fara att göra .men stinker det så är det ju något fel.
då ska du absolut söka vårdDet luktar riktigt jäkla illa, blöder och varar.
Jag har tvål med passionsfruktslukt, det kanske får bort stanken