Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade så ont i natt att jag knappt sovit.. Varit uppe sen fyra. Nu sitter jag i soffan med benet i högläge och hoppas det hjälper.
Ska kanske ringa närakuten igen och propsa på en tid till sköterska.
Ja du ska definitivt ringa och propsa på att få träffa nån.

När mitt snitt vätskade, inte varade, så sa min vc att jag skulle komma omedelbums.

Att du blir så nonchalant behandlad är en gåta....
 
Jag är uppe! Och har sett ett avsnitt av The Nanny! Tyvärr gick jag och la mig tidigt igår men somnade SENT. Så... Nu är jag snortrött men borde inte sova! Jisses!
Nej, jag går inte på koffeinvågor... än:D Borde slå över från AFV till mer Mord i Paradiset. Ja. Det borde jag. Jag menar. Va?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp